går dere tur?

Cameleon

Gift med forumet
Selv har jeg jo rett som det er, ikke bevegd meg særlig mye i svangerskapet. Ligger endten i senga, sofaen, eller forran doskåla! [8D][:D]

Idag kom mannen hjem, og spurte hvordan formen var, og om jeg ville bli med på en liten spasertur i kveld..
Han hadde nemmlig lest hvor viktig det var med bevegelse og mosjon for både meg og babyen!
Søteste! Så, om formen kommer seg til kvelden, skal vi gå langs sjøen, og trekke frisk luft! [8D] På tide jeg kommer meg ut igjen! Noen uker siden sist jeg var utendørs i turomgivelser, så det trengs!! [:D]

Hvordan er det med dere? [:)]
Jeg må absolutt prøve å få gått en tur om dagen etterhvert!!

det blir ikke så mye gåturer, men prøver da å henge meg på sambo innimellom når han går tur med hunden :) men det er sjelden om dagen pga manglende energi

ORIGINAL: Ellie86

det blir ikke så mye gåturer, men prøver da å henge meg på sambo innimellom når han går tur med hunden :) men det er sjelden om dagen pga manglende energi

Her har mannen måttet gå alle turer med hundene alene siste ukene..
Så sikkert kjekt for han å få selskap i kveld da, dersom jeg kommer meg ut! [:D]

Jeg har vært flink å gått minst 15 min hver dag :) Noen ganger over 1 time også [:D]
Til helgen skal jeg og snuppa på lang fjelltur sammen med mamma å pappa [:)]

ORIGINAL: Cameleon

ORIGINAL: Ellie86

Her har mannen måttet gå alle turer med hundene alene siste ukene..
Så sikkert kjekt for han å få selskap i kveld da, dersom jeg kommer meg ut! [:D]

er ikke så lett å komme seg opp av sofaen eller senga !! :P
tror ikke jeg skal gå noen tur i dag. har drevet på her hjemme så tror det holder med trim for i dag. :P

Vel, går ganske lange trilleturer vær eneste dag da, så beveger meg nok ja[:)]

Jeg går en times tur to kvelder i uka med venninner. Og så sykler jeg til jobb minst tre dager i uka (9 km t/r). Har vært kjempeuggen siden uke 6, men føler frisk luft gjør meg bedre (selv om det ofte er et tiltak å komme seg ut). 

Tåler ikke anstrengelser i det heletatt[:'(] Prøvde meg på å gå å levere Sondre i barnehagen her om dagen. Ned gikk greit. Men bakken opp gikk ikke så bra...Rakk såvidt å komme meg inn døra før jeg spydde[:'(]

Sambo tvinger med noen ganger, så har ikke noe valg[:D] Syntes det er drit kjedelig å gå alene, turen blir "lettere" når man går sammen med noen..[8|]

Har vært på en del litt krevende fjellturer, ellers prøver jeg og samboer å røre oss ute hver dag. Er veldig glad for at formen er like fin som før, bortsett fra litt småkvalm på kvelden.

Sykler til jobb og bruker gjerne bena, men ikke så mye organisert trening. Har fått med en venninne så nå skal vi gå oss en skikkelig tur en gang i uka etter Eirik har lagt seg. Forrige uke var vi ute og gikk i et par timer, i halvrask tempo så man ble litt anpusten. Deilig var det! [:D]

Jeg er ute på tur med hunden hver kveld. Men det er også alt jeg har igjen av energi. [;)]
Kjenner det godt i bekkenet av turgåinga, og i går var det riktig ille, med skikkelige kramper, men i dag har det gått greit med en totimers tur sammen med en venninne og hunden hennes[:)]

Vi går som regel søndagsturer. Ellers har jeg ganske lang vei til t-bane på vei til jobb (20 min) og jeg henter Magnus i bhg etter jobb og da bruker vi fort 25-30 min alt ettersom hvor mye spennende som finnes på hjemveien. Og så trener jeg innebandy 1 gang i uka, håper jeg kan fortsette med det lenge!

Back
Topp