Går dere ofte i svømmehallen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg vurderer å kjøpe halvtårskort for familien på svømmehallen. Delvis fordi at om vi gjør det innen 1.10 kan jeg få refundert en del vi arbeidsgiver

Da har jeg planer om å selv gå på svømmehallen på morgentrening som det er åpent for en dag i uka, sånn i alle fall 3 av 4 ganger håper jeg

Men som familie, hvor ofte får vi det til??

Og når går dere ?

Lørdag og søndag er der veldig mye folk i det lille/varme/grunne bassenget... Mye tettere enn det er godkjent for
Vi har ikke badeland, vi har en svømmehall. Med en times opphold.
 
Ikke så mye nå fot han går med venner, men i gjennomsnitt 2 ganger i uken fra 2010
Ettermiddag og helger
 
Nei. Syntes det er for dyrt og for langt å kjøre.. da drar vi heller til badeland ett stykke unna som har mer aktiviteter
 
Badeland har vi bare vært på på sommerferie. Det har kommet et badeland her i området nå, halvannen time herfra inkl ei ferge så det blir i alle fall en dyr dag. Men det er jo definitivt en dagstur, eller egentlig legger de mye opp til helgetur med overnatting. Ikke noe vi kan gjøre hyppig
 
Vi går annen hver helg ca. Og kan fint gå både lørdag og søndag, men da er vi der når de åpner og går etter ca. 1 time når de fleste andre kommer
 
Vi skal begynne å gå en til to ganger i uken her. Tror det koster ca £3 her, og det er en stor svømmehall med sklier, surfebasseng, varmt/kaldt basseng, lazy river osv. Så det blir nok stas for lillegutt.
 
Last edited:
Skulle ønske vi var flinkere... Skal prøve til vinteren å bruke det som er i nærheten av hytta :)
 
Går nesten hver uke.. er svømmehall og ikke badeland.. koster 100 for hele familien så syns ikke det er så dyrt :)
Ungene er heldige å ha svømming hver uke på skolen siden skolen har egen svømmehall (samme sted vi går til)
Badeland er ikke langt unna men veeeeldig dyrt så dit drar vi ikke så ofte :)
 
Begge barna går på svømming en gang i uka. Ellers er hele familien et par ganger i året i svømmehallen sammen.
 
Ikke veldig ofte. Da har det oftere blitt badeland. Vi bor ikke så langt unna Dyreparken, så vi har pleid å ha kombiårskort som kan brukes til både Dyreparken og badelandet :D
 
Vi går annenhver helg, eller oftere. Men hele familien er veldig glade i vann og vannlek (forstår jo at ikke alle er det). Jentene har blitt tidlig svømmere pga såpass ofte bassengbesøk og det har hjulpet eldstejenta mye mtp at de ikke har svømming før i 3. klasse på skolen og bare annenhver uke. Men vi har ikke kort, og burde kanskje skaffe oss det også :)
 
Back
Topp