Går dere med sko inne?

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
Går med utesko inne!
Og igjen ÆSJ!!
Altså, man ser det dersom man tråkker i dritt, man båder katter og hunder tisser i hytt og pine uten at man ser hvor de har gjort det itillegg er det ganske skittent ut der ute...
Har til tider lyst til å skifte sokker når jeg kommer hjem og inn...
Å gå med utesko inne er for meg bare ekkelt..

Nei fysssjj. Det er så ekkelt. Jeg synes det er grusomt med vegg-til-vegg-tepper også, jeg ser foe meg bakteriekoloniene som lever der :sour: Også blande det??

Går såklart inn med sko hvis jeg har glemt noe og jeg har dårlig tid, men som oftest tar jeg av meg skoene for å gå inn igjen:p

Nei fysssjj. Det er så ekkelt. Jeg synes det er grusomt med vegg-til-vegg-tepper også, jeg ser foe meg bakteriekoloniene som lever der :sour: Også blande det??

Går såklart inn med sko hvis jeg har glemt noe og jeg har dårlig tid, men som oftest tar jeg av meg skoene for å gå inn igjen:p
Men har du ikke skjønt det :P
Det er derfor britene går med sko inne, de orker rett og slett ikke tanken på å gå uten sko på de skitne teppene sine :P

Aldri. Har nok grus inne som det er. Støvsugde og skulle flytte på bakteppet til barna her om dagen, det bare raste sand av det til tross for at det var støvsugd. Sengene er også fulle av sand. Blir gal.

Nei, gjør ikke det. Vasker nok som det er. Dessuten så er det jo ikke noe godt å ha på sko hele dagen!

Bruker ikke sko inne :)

Har ett par i familien som går med sko inne, og når vi er på besøk der, så får vi beskjed om å beholde sko på.
De har det veldig skittent, så beholder gladelig sko på der!

Norge og Japan er blant de få landene der det er vanlig og forventet å ta av skoene. I de fleste vestlige land går folk med sko inne! I England er det også helt vanlig. I Spania også.

For meg er det utenkelig å gå med sko inne!
Det er ikke vanlig å gå med sko inne i England :p ikke her jeg bor ihvertfall

Nei, men om jeg har glemt et eller annet og må hente det etter jeg har tatt på sko er det vel lov å gå inn om man går på tå? :hilarious:

Sko skal absolutt av inne. Jeg sykes det er så ubehagelig når andre går inn med sko på. Drar med seg alt mulig dritt inn i huset :yuck:
Da jeg bodde i England, måtte jeg være veldig streng på at alle skulle ta av seg skoene før de kom inn i stua...

Det er ikke vanlig å gå med sko inne i England :p ikke her jeg bor ihvertfall
Tror det kommer an på hvor i England man kommer fra! Jeg bodde i Durham og hadde romkamerater fra ulike steder i landet. Noen tok alltid av seg skoene, mens andre ikke forstod hvorfor de måtte ta dem av.

Tror det kommer an på hvor i England man kommer fra! Jeg bodde i Durham og hadde romkamerater fra ulike steder i landet. Noen tok alltid av seg skoene, mens andre ikke forstod hvorfor de måtte ta dem av.
Ikke vanlig å bruke sko inne her ihvertfall :hilarious:

Går ikke med sko inne med mindre jeg allerede har tatt på meg sko for å dra ut, men må inn igjen fordi jeg glemte noe. Oftest så tar jeg av meg skoa da også. Så det er litt sånn både og :hilarious:

Norge og Japan er blant de få landene der det er vanlig og forventet å ta av skoene. I de fleste vestlige land går folk med sko inne! I England er det også helt vanlig. I Spania også.

For meg er det utenkelig å gå med sko inne!

Min mann er engelsk, og han er ikke vant til å gå med sko inne og kjenner heller ingen som gjør det. Det kan nok være litt forskjeller innad i landet kanskje.

Niks! Har kjøpt blåsokker hvis jeg skulle ha glemt noe inne, har det travelt og bare kan smekke dem på skoene :hilarious:

Back
Topp