Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går med utesko inne!Sånn i form av at de går med de samme skoene inne som ute (æsj), eller at de skifter til innesko når de kommer hjem?
Og igjen ÆSJ!!Går med utesko inne!
Også blande det??Men har du ikke skjønt detNei fysssjj. Det er så ekkelt. Jeg synes det er grusomt med vegg-til-vegg-tepper også, jeg ser foe meg bakteriekoloniene som lever derOgså blande det??
Går såklart inn med sko hvis jeg har glemt noe og jeg har dårlig tid, men som oftest tar jeg av meg skoene for å gå inn igjen![]()
Det er ikke vanlig å gå med sko inne i EnglandNorge og Japan er blant de få landene der det er vanlig og forventet å ta av skoene. I de fleste vestlige land går folk med sko inne! I England er det også helt vanlig. I Spania også.
For meg er det utenkelig å gå med sko inne!
Tror det kommer an på hvor i England man kommer fra! Jeg bodde i Durham og hadde romkamerater fra ulike steder i landet. Noen tok alltid av seg skoene, mens andre ikke forstod hvorfor de måtte ta dem av.Det er ikke vanlig å gå med sko inne i Englandikke her jeg bor ihvertfall
Ikke vanlig å bruke sko inne her ihvertfallTror det kommer an på hvor i England man kommer fra! Jeg bodde i Durham og hadde romkamerater fra ulike steder i landet. Noen tok alltid av seg skoene, mens andre ikke forstod hvorfor de måtte ta dem av.

Norge og Japan er blant de få landene der det er vanlig og forventet å ta av skoene. I de fleste vestlige land går folk med sko inne! I England er det også helt vanlig. I Spania også.
For meg er det utenkelig å gå med sko inne!