Går de?

Tiaso

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen små som har begynt å gå enda?

Mini har reist seg ved å bare holde i en leke og kan stå litt uten støtte i snart 2 uker. Er ikke antydning til første skritt enda, men regner med det skjer snart :)
 
Reiser seg opp etter ting, så smått begynt å gå litt langs bordet.
 
Begynte å krabbe og sette seg opp selv på gulvet i starten av denne måneden (juli). Fått litt mer fart på seg nå. Reiser seg opp i senga og kan stå der leeenge. Reiser seg litt opp der han ellers får muligheten, men foreløpig litt ustødig. Han går bittelitt når vi holder han oppe, men han er langt fra å gå selv! Storesøster gikk da hun var 15 mnd. :)
 
Går hvis han holder seg i kanten på seng, bord osv. Kan gå med gåbil. Begynner å slippe taket når han står oppreist, men da blir det noen fall :p krabbet når han var 7 mnd.
 
Lille pøbel går litt selv, men ikke mer enn et par skritt. Venter på at det skal løsne helt, er nok ikke lang tid før han går uten å holde seg [emoji4]
 
Ja, må nesten si dessverre! Lille tullballen begynte å slippe taket og gå noen skritt rett før han fylte 10 måneder og nå kan jeg virkelig ikke slippe han av syne, han får sitte på fanget mitt mens jeg er på do liksom.... Vurderer å kjøpe babygrind, han er jo veldig ustø og skummel :p Har tatt opptil 6 skritt før han mister balansen :) Synes det var litt bedre med storebroren som øvde i mange måneder med å gå langs bordet osv før han slapp taket rundt 14 måneder, da ble det ikke så mye fall og knall :)
 
Ja, må nesten si dessverre! Lille tullballen begynte å slippe taket og gå noen skritt rett før han fylte 10 måneder og nå kan jeg virkelig ikke slippe han av syne, han får sitte på fanget mitt mens jeg er på do liksom.... Vurderer å kjøpe babygrind, han er jo veldig ustø og skummel :p Har tatt opptil 6 skritt før han mister balansen :) Synes det var litt bedre med storebroren som øvde i mange måneder med å gå langs bordet osv før han slapp taket rundt 14 måneder, da ble det ikke så mye fall og knall :)
Her er det bæresele hver gang jeg må på do:p Hun er veldig stødig og tar seg litt tid på bli trygg på en ting før hun gjør neste, jeg er ikke lenger redd for at hun skal falle. Gikk første to skrittene her om dagen. Må passe godt på, men er jo vandt til det da hun krøp da hun var 7 mnd og har "løpt" rundt møbler i noen uker.
 
Back
Topp