Går barnet deres?

DobbyHP

Glad i forumet
Septembergull'17
Her klarer hn å gå noen skritt men setter seg fort ned igjen etter maks 4. Står stødig uten støtte. Snart 15 mnd. Hvordan ligger deres an? :)
 
Hun går ikke. Støtter seg til ting og kan også gå noen skritt med å bare leie den ene hånda vår. Står ikke uten støtte. Snart 15 mnd
 
Står uten støtte, men reiser seg ikke. Kan sette seg uten støtte. Han har gått noen få skritt ved å slippe seg. Begynner å tørre litt nå. Men han er egentlig helt klar, veldig stabil og god balanse. Det er så søtt hvor stolt han blir når han klarer det :)
 
Hun begynte å gå litt før hun fylte året. Nå løper hun for det meste.
 
Gutten her begynte å gå når han var 11 mnd. Begynte å reise seg når han var 8 mnd. Så det har vært full fart her i noen mnd, han er 14 mnd og løper og slår seg hele tiden :p skal også nevnes at jeg er gravid i sjette mnd, så jeg merker det veldig på kroppen hvor aktiv ettåringen er :p han er den som er mest aktiv og tidligst ute av mine 3; eldstejenta gikk ikke før hun var 16 mnd. Storebror gikk rett etter at han fylte året.
 
Her løper han rundt, breibeint, men veldig kjapp. Det er spennende tider! ;)
 
Han slapp seg før han var året, men først ved 13,5 måned begynte han å velge å gå i stedet for å krabbe. Nå skal han gjerne løpe, trampe og danse.
 
Her begynte lillegutt å gå for ca 1 1/2 uke siden. Og nå går han som om han ikke har gjort annet :p begynte å gå rundt bord ved 7 1/2 mnd så tok lang tid før han slapp seg. Litt iver 14 mnd nå :)
 
Godt å se at flere var tidlig ute! Hehe. her reiste jentungen seg opp etter møbler allerede på nyttårsaften! 6,5 mnd gammel! Fikk sjokk ;O og hun har gått siden hun var 9 mnd... Så ei som har vært veldig tidlig ute ;) vært noen lange mnd da hun har vanvittig mye energi.. Barnehagen sa til og med at de måtte ha noen ekstra øyer på ho :p :O
 
Han er 15 mnd i dag, har gått siden han var 12,5 mnd:) Her er det full rulle, elsker å klatre i trapper samt opp og ned fra sofaen.. Han sto stødig i flere mnd før han tok de første skrittene:)
 
Mini gikk nåe han var 11 mnd så nå går han ikke lenger, han løper overalt I fuLL fart 14mnd.
 
Gikk ca 13 mnd
 
14,5 mnd. Går ikke enda men kan gå om hun holder en hånd. Går langs ting og kan gå noe få skritt, men kaster seg sa fremover i armene mine. Står stødig og kan reise seg opp på gulvet
 
Begynte å gå skikkelig første uka i barnehagen da hun oppdaget at det var langt mer praktisk enn å krabbe. 13,5 mnd var hun vel da. Første skritt var vel omtrent en mnd før.
 
Back
Topp