Går barna?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Går alle februarbarna selv nå? Her har han ikke sluppet seg enda, hender innimellom han glemmer seg og slipper og går noen skritt.

Nei, tør ikke slippe seg... Men kan vel ikke være så veldig lenge til. Håper jeg. ;)

Her går begge 2. :)

Tørr ikke slippe seg enda! Men har god balanse og holder seg såvidt når han er oppe på to, men tørr ikke helt enda virker det som :)

Ja begynte å gå rundt 1 års dagen.. Flinkest inne, men går fortere og fortere ute også :-P

Trudde at han hadde knekt koden 17 mars. Han gjekk meir og meir, lengre og lengre. Men, etter påsken, sa det stopp og han byrja å krabbe meir og meir. Ville ikkje gå lengre. Mistenker at dei blemmene han fekk under føttene av HFM har skapt irritasjon eller noko slikt.

I går og spesielt i dag, har han byrja å gå igjen, så no håpar me på at det får riktig veg :)

Gikk noen skritt første gang 3.mars og nå går hun hele tiden, men sliter litt ute.

Nei, hun er ikke stødig nok enda. Tror det blir en stund til hun slipper seg :)

Tørr ikke slippe seg enda! Men har god balanse og holder seg såvidt når han er oppe på to, men tørr ikke helt enda virker det som :)
Høres ut som her :)

Tok sine første skritt uten å holde seg fast 10. mars, men krabber fortsatt mer enn hun går.

Her startet han å gå uka før han fylte 1 år :) livet ble jo så mye enklere når han begynte å gå :) men her nekter han å gå hvis han får på seg sko :P enda jeg har kjøpt lette og myke Nike sko til han :/

Nei, han tør ikke slippe seg enda. Men det kommer nok snart :)

Gledar meg, av veldig egoistiske årsaker, til han byrjar å gå sjølv omtrent 100%. Håpar virkeleg det skjer FØR twinsa kjem :P

Nope.
Men han reiser seg opp og går litt langs bordet :)

Slapp seg ordentlig i påska, men veksler enda en god del på å gå og å krabbe

Gledar meg, av veldig egoistiske årsaker, til han byrjar å gå sjølv omtrent 100%. Håpar virkeleg det skjer FØR twinsa kjem :P
Det gjør det nok. Skjønner jo at han ikke ville gå med blemmer under bena

Back
Topp