irry
Andre møte med forumet
Er så redd for å miste spiren. Jeg tenker på det HELE tiden. Har ikke mistet før, og har et friskt barn på 3 år fra før - så ikke noe tilsier at det skal gå galt, men jeg tenker på det hver dag. Hører om det over alt, føles det som. Andre som har det sånn? Hva gjør dere for å tenke mer positivt? Er bare 5+1, så vet at faren enda er stor, det hjelper liksom ikke på... :/ Har heldigvis mange symptomer da, men koser meg ikke litt med tanken på å være gravid, bare er bekymret.

Det må være utrolig tøft å føle det sånn. Og mange av dere har jo utrolig mange gode grunner. Jeg hadde vært helt ødelagt hadde jeg vært igjennom halvparten av det noen av dere har vært. Selv har jeg ett barn fra før og da ble jeg gravid på første forsøk. Denne gangen ble jeg også gravid på første forsøk. Tror nok det er ene og alene grunnen til at jeg er såpass rolig. En bekymrer seg jo alltid litt og jeg har jo virkelig begynt å slå meg til ro med at det blir en maibaby. Men hvis det skulle skje noe, så tenker jeg at jeg sikkert hadde klart å bli gravid igjen. Siden det har gått så fort tidligere. Men jeg skjønner virkelig deres bekymringer. Spesielt dere som har mistet før eller brukt lang tid på å bli gravide. Håper spiren blir sittende for alle sammen!