Går alle marsbarna?

Ja det er gøy når hun klarer mer ting, men blir jo en del knall og fall også. Det er vel litt skummelt for de når de skal gå selv de første gangene :)
Ja tror han syns det er skummelt uten noe å støtte seg på. Men å klatre i bokhylla, det er ikke skummelt mener han :)
 
Han er 15 mnd:) prøver å ikke stresse, men ryggen og bekkenet mitt tåler dårlig den krumbøyde gåinga:p hva er sideulik?
Hvordan er det med dere nå? :) Har ikke sett denne jeg. Sideulik vil si at hun har forskjeller på høyre og venstre side. Armene f.eks. fungerer ikke likt, og brukes ikke likt, så hun er under oppfølging. Det samme med gange, selvom det har kommet seg. Har annen gangen på høyre enn venstre side.
 
Hvordan er det med dere nå? :) Har ikke sett denne jeg. Sideulik vil si at hun har forskjeller på høyre og venstre side. Armene f.eks. fungerer ikke likt, og brukes ikke likt, så hun er under oppfølging. Det samme med gange, selvom det har kommet seg. Har annen gangen på høyre enn venstre side.
Han må fortsatt ha støtte. Men kan fint klatre opp i sofa, bokhylla og trappa uten problemer :)
 
Gammel tråd, menmen. Min var skikkelig treig med å gå, nå kan han hele alfabetet i store og små bokstaver og å telle til 12. Rart hvordan de har sine ting som de er gode på :)
 
Back
Topp