Går alle marsbarna?

Maddy99

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Januarlykke 2019
♡Julekulene 2021♡
Min har ikke begynt og gå enda. Reiser seg langs møblene, men setter seg raskt ned igjen. Når begynte de å gå?
 
Her slapp vesla selv endelig (etter å ha gått med støtte i ca halvannen mnd) da hun var 10 mnd :)
 
Syns de er tidlige med å gå :) tror min er litt treg når det kommer til å gå altså. Storebror løp når han var på samme alder.
 
Statistisk sett så starter de fleste å gå etter de har passet 12 mnd. Minsten her tok sine første skritt da han var ca elleve måneder, men ombestemte seg tydeligvis for startet ikke å gå før han var passert 14 mnd:)
 
De siste dagene har han begynt og reise seg mitt på gulvet og gå litt med tralla si:) men er litt ustødig enda så han tør ikke slippe taket:)
 
Gikk alene på 13 mnd dagen sin. Hadde før det stabbet et skritt eller to.
Da han først knakk koden så gikk det veldig fort.
 
Tok noen skritt alene her og der, men gikk "ordentlig" et par uker før sin første bursdag [emoji4]
 
Han gikk selv i to dager før han ble syk med feber. Etter han ble frisk tør han ikke slippe hånda mi og gå selv:( så nå er det tilbake til krabbing
 
Straks 16 mnd og går fortsatt ikke uten støtte, men er nok bare et spørsmål om å tørre og slippe seg nå [emoji6]
 
Han gikk selv i to dager før han ble syk med feber. Etter han ble frisk tør han ikke slippe hånda mi og gå selv:( så nå er det tilbake til krabbing
Hvis det er noen trøst så krabber mi endel enda også, selvom hun kan gå :)
 
Krabber for det meste. Håper han tørr slippe taket snart for han sutrer mye om dagen fordi han vil følge etter meg hele tiden.
Plutselig så skjer det :) Mi trengte tid hun også. Hun er sideulik, så vi var spente. Hun halter litt, men går som en helt etter hun turte å slippe taket. Hvor gammel er han nå? Noen går ikke før de er nærmere 18 måneder :)
 
Plutselig så skjer det :) Mi trengte tid hun også. Hun er sideulik, så vi var spente. Hun halter litt, men går som en helt etter hun turte å slippe taket. Hvor gammel er han nå? Noen går ikke før de er nærmere 18 måneder :)
Han er 15 mnd:) prøver å ikke stresse, men ryggen og bekkenet mitt tåler dårlig den krumbøyde gåinga:p hva er sideulik?
 
Ja det er gøy når hun klarer mer ting, men blir jo en del knall og fall også. Det er vel litt skummelt for de når de skal gå selv de første gangene :)
Ja tror han syns det er skummelt uten noe å støtte seg på. Men å klatre i bokhylla, det er ikke skummelt mener han :)
 
Back
Topp