Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvis det er noen trøst så krabber mi endel enda også, selvom hun kan gåHan gikk selv i to dager før han ble syk med feber. Etter han ble frisk tør han ikke slippe hånda mi og gå selv så nå er det tilbake til krabbing
Krabber for det meste. Håper han tørr slippe taket snart for han sutrer mye om dagen fordi han vil følge etter meg hele tiden.Hvis det er noen trøst så krabber mi endel enda også, selvom hun kan gå
Plutselig så skjer det Mi trengte tid hun også. Hun er sideulik, så vi var spente. Hun halter litt, men går som en helt etter hun turte å slippe taket. Hvor gammel er han nå? Noen går ikke før de er nærmere 18 månederKrabber for det meste. Håper han tørr slippe taket snart for han sutrer mye om dagen fordi han vil følge etter meg hele tiden.
Han er 15 mnd prøver å ikke stresse, men ryggen og bekkenet mitt tåler dårlig den krumbøyde gåinga hva er sideulik?Plutselig så skjer det Mi trengte tid hun også. Hun er sideulik, så vi var spente. Hun halter litt, men går som en helt etter hun turte å slippe taket. Hvor gammel er han nå? Noen går ikke før de er nærmere 18 måneder
Så moro slipper fortsatt ikke taket han gutten minSkikkelig aktiv tutte her som løøøper rundt
Så moro slipper fortsatt ikke taket han gutten min
Ja tror han syns det er skummelt uten noe å støtte seg på. Men å klatre i bokhylla, det er ikke skummelt mener hanJa det er gøy når hun klarer mer ting, men blir jo en del knall og fall også. Det er vel litt skummelt for de når de skal gå selv de første gangene