Gåbil?

|Frosken|

Juni12s hobby/håndarbeider
VIP
Junibarna 2015
Har deres små det? Får jeg se bilde? Han fikk en i julegave her, men han er for liten for den enda, så storesøster freser rundt med den nå. Han vil så gjerne, men rekker ikke ned med bena:p vurderer p kjøpe noe sånt til han nå, men klarer ikke velge hva!

Hva slags andre større leker har deres små nå?
 
Vurderer å kjøpe en til jenta vår, hun driver hele tiden og prøver å sette seg på storebror sin bil, og tror en med sånn stativ bak å holde i hadde passet perfekt fordi hun klarer å gå imens hun holder på setet dens og den ruller unna :)
 
Har egentlig lyst til å kjøpe sånn wheely bug, men tror ikke han rekker med bena der enda heller. Kanskje jeg må vente litt så han blir litt lenger:)
 
Har en sånn bil som "alle" har og en giraff. Giraffen er kun til å gå med da, så den er ikke tatt fram enda
 
Har en sånn bil som "alle" har og en giraff. Giraffen er kun til å gå med da, så den er ikke tatt fram enda
Sånn vanlig plastbiler man kan sitte på eller gå bak? Klarer han å sitte på den? Hvor lang er han?
 
Har Brio gåvogn, men han bare tryner med den. Lener alt for mye vekt på håndtaket;)
 
Han har arvet farens tuttut tog, men rekker akkurat ikke ned. Han sitter villig på om vi dytter han rundt.

Kjøpte brio-vogn til han på lørdag og han går rundt med den, men han er veldig ustø så vi går å passer på. Merker at balansen hans blir bittelitt bedre for hver dag som går.

Han blir 9 mnd om en drøy uke.
 
Vi har en briovogn etter storesøsteren. Hun brukte den kjempemasse, først til å komme seg rundt med, senere som trillebår for lekene. Han her må komme seg opp på to før vi tar den fram til han:)
 
Sånn vanlig plastbiler man kan sitte på eller gå bak? Klarer han å sitte på den? Hvor lang er han?

Sånn plastbil ja :) hun har ikke funnet beina sine enda men sitter godt på den. Ramme rundt og dyttestang. Skal se om jegnikke finner bilde ;)
 
Nei, skal ikke ha det.. Vet at fysioterapauter fraråder det ifh til beinstilling og hofter, sånn hvis det blir brukt mye hvertfall..
 
Har vurdert å kjøpe sånn brio-vogn. Hun har begynt å gå langs sofa/bord, og går framover dersom vi holder henne i hendene. Men vet ikke om det fortsatt er litt tidlig med en gåvogn kanskje?
 
Har vurdert å kjøpe sånn brio-vogn. Hun har begynt å gå langs sofa/bord, og går framover dersom vi holder henne i hendene. Men vet ikke om det fortsatt er litt tidlig med en gåvogn kanskje?

Vi har akkurat fått det i hus. Mini er lik det du beskriver her. Den er fin å heise seg opp på, så hun liker den alt godt. Men hun går ikke med den enda! Går bedre langs sofa og bord
 
Vi har en slik- veldig populær! Håndtak og bøyler kan tas av- når den tid kommer ;)
 

Vedlegg

  • image.png
    image.png
    351,8 KB · Visninger: 27
Kanskje jeg blander, nå ble jeg usikker..
Det gjelder begge deler sa mini sin fysioterapeut. Vet ikke akkurat med brio-vognen, tror det kun er de man sitter på det gjelder.

Her tar jeg ingen sjanser hvertfall :) Det har resultert i at han ikke kan sitte enda. Og det er tydeligvis "riktig".
 
Det gjelder begge deler sa mini sin fysioterapeut. Vet ikke akkurat med brio-vognen, tror det kun er de man sitter på det gjelder.

Her tar jeg ingen sjanser hvertfall :) Det har resultert i at han ikke kan sitte enda. Og det er tydeligvis "riktig".

Brio-vognen er jo en helt annen greie, så tenker det ikke gjelder den. Den krever jo at ungen kan stå helt selv, den holder ikke ungen opp? Jeg styrer også unna sånn gåbil-greier av samme grunn. Men alt går nok fint med måte :)
 
Mye lik den vi har! Og den følger jo med plate til - så det blir jo mer som type "gyngebil" så lenge den står på den? Vår elsker i hvertfall sin! :)

Har gyngeplate vi å. ;)

Har aldri hørt de får feil stilling av å
Gå med slike? Skjønner ikke helt forskjellen med å gå med en slik kontra Brio gåvogn. Trenger like mye balanse/ståkraft for å greiendet.
 
Back
Topp