MalinDalin

Forumet er livet
Andre som ikke gjør det? Virker nesten som om nadde er redd. Han slipper seg ikke og gå om jeg holder han, det kan jeg bare glemme. Bare nadde som er treeeeg?

Nei , min går heller ikke.. han går rundt ting og holder seg + han går med trilla si men det er nok det eneste !!

Are går ikke. Ikke i nærheten heller. Har reiser seg og og går litt ved møblene men har aldri sluppet seg.

Sebastian reiser seg ikke opp eller noe heller. så her her vi nok noen mnd til å vente.

Ada Nathalie går ved ting, holder i hendene våre og bruker gåvogna..., men hun går ikke alene nei... Eller hun gikk 2 skritt alene mellom meg og sambo i går, ellers ingenting[;)]

Barn går ikke alltid når de er ett.. Er mer normalt å gå rundt 15 måneder og over det....
Så dt..

Han er ikke treg om han ikke går enda..
De utvikler seg ulikt! Din begynner å gå når han gjør dt, plutselig skjer det... Bare vent : )

Elias går kjempe bra når han går ved siden av meg og holder meg i ene handa, og går etter trilla og langs møbler..+ slepi seg og gått 4 skritt.. Men ikke skjedd noe mer :) [:)]

Back
Topp