Gå-vogn

fruKnudsen

Forelsket i forumet
Hvilken type har dere? Jeg hadde en sånn vanlig fra Brio( Hello Kitty) til storesøster i sin tid, men den ble ødelagt ute, så lillebror trenger en ny! Har fått låne en av et vennepar midlertidig, men skulle gjerne hatt en egen! Tips?

VI brukte BRIO sin sist. Den arvet vi bort, så vi må kjøpe ny nå. Blir nok den samme til Lillebror :D

Vi har ikea og brio. Arva ikea, og kjøpte brio pga bremsen ikke funka på ikea sin lenger....visst der noen gang har vært brems da..

Brems på gåtrille?

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
BRIO-trilla har hvertfall slike skruer på hjulene at man kan stramme de slik at de ikke går så fort. =)

BRIO-trilla har hvertfall slike skruer på hjulene at man kan stramme de slik at de ikke går så fort. =)
Åja, ja man kan justere skruene på IKEA sin også :) men en baby er litt liten til å håndtere bremser på en måte ;)

Åja, ja man kan justere skruene på IKEA sin også :) men en baby er litt liten til å håndtere bremser på en måte ;)

Ja, ellers kunne man sikkert laget en slags håndbrems :p :o

Brems på gåtrille?

Hehe..var kanskje litt uklar der ;-) man kan stramme til en skru så den ikke fyler avgårde :-)

Takk for innspill! Spørs om det ikke blir Brio denne gangen også da.. Det er vel ikke så mange som har den bremse funksjonen (med skruene altså ;) )?

Det er faktisk en gå vogn som er helt lik brio sin som heter micki, den er det mye bedre brems på syns jeg.

Termin 26 feb med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :-)

Vi har ikke gåvogn, tror ikke vi blir å trenge det heller!

*Surfer mobilt*

Vi har ikke gåvogn, tror ikke vi blir å trenge det heller!

*Surfer mobilt*
Hvis du tenker på at de klarer å lære seg å gå uten en slik en så er jeg helt enig ;)
Teodor sin ble brukt masse til å leke med, kjøres rundt på lenge etter at han slapp seg da han var 10 måneder :)

Hvis du tenker på at de klarer å lære seg å gå uten en slik en så er jeg helt enig ;)
Teodor sin ble brukt masse til å leke med, kjøres rundt på lenge etter at han slapp seg da han var 10 måneder :)

Vi kjøpte i hovedsak til å leke med :-) husker godt at jeg lekte med den lenge, og frakta ting i den :) tror det er gøy å dytte en sånn gåvogn mens de ennå er litt ustø :) ser nå at jeg quota deg, men skulle quote Mariann87 ;)

Nikolai leker med sin enda, og nå er han 2,5 år :)

ja, men vi har så liten stue at vi har streng tatt ikke plass til at hun skal kjøre så mye rundt med en sånn inne likevel ;)

Back
Topp