Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Dere som har barn fra 1-2 år.. Hvordan er de når de går tur? Altså at de går ikke sitter I vogn. Jenta mi et såå treg.. kan bruke 1 time på en tur som vanligvis tar 10 minutter skal stoppe bare for å se seg rundt å der kan hun stå lenge før hun går videre hun er 19 mndr
Høres ut som min 4åring Lillesøstra på 2 går fortere, mest fordi han egentlig er veldig lat og gidder ikke gå selv Men 2 åringen går i greit tempo, stopper å ser om det er dyr og litt spennende ting rundt
Her kommer vi sjelden langt forbi innkjørselen. Der er det nemlig alltid en stor sølepytt... Har slutta å ta med hunden på disse turene, vovsen blir bare frustrert og forvirret. Nå har jeg begynt å kjøre til steder hvor det ikke er biltrafikk sånn at jeg kan la henne suse på som hun vil en halvtimes tid, og det er jo helt supert! hun er snart to.
Hehe, min på 3,5 er sån enda. Hver en stein langs veien skal snues, og med tiden blir det bare flere og flere spørsmål. Så gøy og spennende å være helt ny i verden!
Vi prøvde å gå en tur med dattera vår på 19 mnd i dag. Kom ikke langt før hu ville sitte i vogna. Hu gikk inn ut og ut av vogna hele turen. Er litt for glad i vogna.
Helt normalt. Da jenta mi var 2 brukte vi lett én time på en tur som vanligvis ville tatt ti minutt. Men jeg syns det er helt greit, jeg. Masse frisk luft! Og så er det jo en opplevelse for barnet.