Gå tur

MammatilE

Glad i forumet
Dere som har barn fra 1-2 år.. Hvordan er de når de går tur? Altså at de går ikke sitter I vogn. Jenta mi et såå treg.. kan bruke 1 time på en tur som vanligvis tar 10 minutter :p skal stoppe bare for å se seg rundt å der kan hun stå lenge før hun går videre :p hun er 19 mndr :)

Det hørtes normalt ut:D

Her syns jeg først han fikk litt tempo når han var ca 3...

Høres ut som min 4åring :p Lillesøstra på 2 går fortere, mest fordi han egentlig er veldig lat og gidder ikke gå selv :p Men 2 åringen går i greit tempo, stopper å ser om det er dyr og litt spennende ting rundt :)

Hun er helt normal!! Det gjelder å måle tid og glede - ikke kilometer og utbytte.. Hehe!

Her kommer vi sjelden langt forbi innkjørselen. Der er det nemlig alltid en stor sølepytt... Har slutta å ta med hunden på disse turene, vovsen blir bare frustrert og forvirret. :p Nå har jeg begynt å kjøre til steder hvor det ikke er biltrafikk sånn at jeg kan la henne suse på som hun vil en halvtimes tid, og det er jo helt supert! :) hun er snart to. :)

Slik er gutten min også. Gleden hans er å få utforske og gå rundt på egne premisser :-)

Vi går ofte slike turer. Er vi avhengig av å gå en plass må jeg fortsatt ty til vogn eller bæring :-)

Hehe høres helt normalt ut. Det gjelder å høre på henne og studere de små tingene hele vegen :)

Kjenner jeg gleder meg til den perioden kommer :)

Her er han 16,5mnd og det tar tid:P "der der der, sier han og alt er spennende":D

Er koslig da, er bare den akkurat hjem fra barnehagen når vi man helst vil hjem :p

Hehe, min på 3,5 er sån enda. Hver en stein langs veien skal snues, og med tiden blir det bare flere og flere spørsmål. Så gøy og spennende å være helt ny i verden! :D

Vi prøvde å gå en tur med dattera vår på 19 mnd i dag. Kom ikke langt før hu ville sitte i vogna. Hu gikk inn ut og ut av vogna hele turen. Er litt for glad i vogna.

Helt normalt. ;) Da jenta mi var 2 brukte vi lett én time på en tur som vanligvis ville tatt ti minutt. ;) Men jeg syns det er helt greit, jeg. Masse frisk luft! Og så er det jo en opplevelse for barnet. :)

Back
Topp