Gå tur

susamedbabyimagen

Elsker forumet
Fytti katta, prøver å gå en tur hver dag men nå klarer jeg nesten ikke det asså, får så store smerter i beina og foran i symfysen at jeg går med museskritt! Jordmor mente en tur om dagen ville få baby lenger nedi bekken men dette er virkelig vondt!
Hva gjør dere damer nå på slutten? Klarer dere ut å gå?

Sent from my iPhone using BV Forum

Akkurat det samme her! Jeg prøver så godt jeg kan, men det blir bare verre for hver tur/dag :-/ I dag sa faktisk samboeren på dagens korte tur at neste fredag får jeg ikke bli med å gå - nå går det latterlig sakte :-P

Desto mer sliten kroppen har blitt i løpet av dagen desto verre er det å finne en god posisjon å sove i også.. :-(

Går når det er mørkt:) så kan jeg puste og pese og stoppe opp uten å være så synlig Hehe. Merker stor forskjell nå og forrige uke. I tillegg har jeg løpt på do hver halvtime idag og sovet 2 g på dagen. Kanskje fødsel like rundt hjørnet..

Hehe ja sovnet på sofa nå også, ikke likt meg idet hele tatt. 38+4. :)

Hehe :) jeg har ikke symptomgivende (?) Bekkenløsning, og har heldigvis lite problemer med å gå tur. Men jeg har jo mine dårlige dager jeg og! Og jeg går sakte, har en del kynnere :p
dessuten merker jeg også at dersom jeg gjør mye ila en dag, som husarbeid, tur, handling osv så sliter jeg når jeg skal sove med vonde hofter. Så jeg prøver å ikke gjøre alt på en dag.
Oppe tiiidlig her og, så sokner jeg en time senere :p hehe
Hadde det ikke vært for kaffe, så hadde jeg nok sovet enda mer :)

Går bare å venter på at noe skal skje snart! :) Er 39+1 i dag :)

Back
Topp