gå stol??

frøken foss

Andre møte med forumet
noen som har begynt med det?? vet det er mange diskusjoner på om det er så lurt å bruke de og osv... meninger?? tenkte jeg skulle sprøve Thea Amalie i sin men den var ødelagt[:'(]

Ja, vi har arva en så han har prøvd den litt.. når ned med tærne så han kommer ikke fremover enda, men liker å sitte i den høyden og trykke på alle tingene på den.. ;) men, har også hørt at de ikke skal sitte for mye i disse..

blir ikke kjøpt her...

ikke fordi jeg absolutt ikke vil at hun skal bruke det, men... nei, men hverken sambo eller jeg ser noen grunn til at hun skal ha det, så da blir det nok ikke til det[:)]

Vi brukte ikke det til Linea og kommer heller ikke til å bruke det til Emil. Fysioterapeuter anbefaler det heller ikke.

Blir brukt litt hær! men det er ikke noe hverdags ting! Og ikke for lenge..
Har jo arvet den så må jo bare bruke den for sentimentale greier! den er jo 14 år gammel.. [8D][:D]

Må jo springe etter hele tiden for de dytter jo stolen inn i alt de ser! Spesielt tv'n såd en står bare å vaggler! [8D]

Sånn har vi! Hun går ikke med den hun sitter på den og blir dyttet frem og tilbake! Da koser hun seg!

barna skal ikke sitte i den hvis de itje når ned... da kan de på uvanen me å gå å stå på tå, å det var visst itje bra for ganglage demmes når de begynte å gå sånn på egen hånd.. nei er itje noe fan av de dær nei... heller gåbil eller noe..eller bare gå når vi holder.. det er det vi praktiserer her.. hihi

ORIGINAL: Stine89

Sånn har vi! Hun går ikke med den hun sitter på den og blir dyttet frem og tilbake! Da koser hun seg!

Denne har vi også [:D]

ORIGINAL: Stine89

Hvor mye koster den??

Vi fikk den av min mor så jeg vet ikke

ORIGINAL: Annabella

blir ikke kjøpt her...

ikke fordi jeg absolutt ikke vil at hun skal bruke det, men... nei, men hverken sambo eller jeg ser noen grunn til at hun skal ha det, så da blir det nok ikke til det[:)]

Æ vil ha, men sambo vil ikke.. Sei han som ikke går heim kvar dag å pass på ein unge som vil gå, men ikke kan d enda liksom..[:@] Men.. Diskusjonen e langt fra over [:D]

ORIGINAL: Sviskesiri

ORIGINAL: Tone_80

Æ vil ha, men sambo vil ikke.. Sei han som ikke går heim kvar dag å pass på ein unge som vil gå, men ikke kan d enda liksom..[:@] Men.. Diskusjonen e langt fra over [:D]
Åja, hehe, vi har ikke det problemet vi, hun synes det fortsatt er moro å åle seg fremover som hun nettopp har lært, eller sitte!![:D]

NYYYT d!![:D] Her ska hu reis sæ å gå HEILE tia nesten..[8D]

bare husk på at dere passer på at babyen får hele fotbladet ned i bakken, og det gjelder alt, om dere går med dem i hendene, sitter i gåstol el hoppedisse. Grunnen er at de kan få for kort sene i helen om de går på tærne hele tiden, og det kan jeg ikke tenke meg er noe behagelig[:)]

vi kjøpte gåstol til dennis, det har vært helt strålende for vår del. med en unge som veier over elleve kilo og liker å være med der det skjer så sier ryggene våre tusen takk nå i allefall. han farer etter oss dit vi skal og vi behøver ikke bære ihjel oss hele tiden i allefall..[:D]

På lekebutikkene her koster den 599,-

Vi har en vanlig gåbil som er falt i kjempesmak!! Har også en gåstol som er arvet. Er ikke så hypp på å bruke den, men snuppa sitter oppi der nesten hver dag, kansje 10 min. Hun skjønner ikke helt greia med å gå fremover, havner bare bakover og står og hopper i den. Hun har hvertfall hele fotbladet nedi....

Back
Topp