Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han er ikke av typen som skal ha sjokolade, og legger seg ned på gulvet og gråter hvis han ikke får det? Hehe. Den er kjent, nemlig. Her setter vi henne i handlevognen i butikken, er det klesbutikk, så MÅ vi ha med vognTar med vogn. Han foretrekker å gå selv, så klatrer han opp i vognen når han er sliten det kommer litt an på dagsformen hvor langt han orker å gå. I butikken sitter han i vogn om vi er alene med han, av den enkle grunn at ALT er spennende og en 2 minutters handletur tar fort 2-3 timer.
Han skal handle ALT i butikken gjerne 5 pakker med klorin, en eske med engangskluter (den kombinasjonen er jo litt spesiell), alt fra nederste hylle, de med sterke og knæsje farger fra andre hyllen og ellers vil han hilse på alle, spesielt eldre damerHan er ikke av typen som skal ha sjokolade, og legger seg ned på gulvet og gråter hvis han ikke får det? Hehe. Den er kjent, nemlig. Her setter vi henne i handlevognen i butikken, er det klesbutikk, så MÅ vi ha med vogn
Hehe, søt daHan skal handle ALT i butikken gjerne 5 pakker med klorin, en eske med engangskluter (den kombinasjonen er jo litt spesiell), alt fra nederste hylle, de med sterke og knæsje farger fra andre hyllen og ellers vil han hilse på alle, spesielt eldre damer
Det er sant Greit å være to stk. Her er vi tre hihi, storesøster gjeter ofte minste.Går helst selv, men ikke lett å passe på henne når man er alene, så da sitter hun i vogna. Har som oftest med vogn da [emoji4]
Det er sant Greit å være to stk. Her er vi tre hihi, storesøster gjeter ofte minste.
Hvilken vogn har dere igjen?
Ah Nesten samme som oss. Digger babyjoggerNå har vi baby jogger city mini GT[emoji4]
Ja nå har jeg jobbet meg gjennom endel vogner og kommet frem til at den jeg hadde først som dyp vogn og sportsvogn frem til jeg ble lei av å dra den hjem fra bhg hver helg og GT er de to beste vognene jeg har hatt.Ah Nesten samme som oss. Digger babyjogger
Samme her den andre er emmaljungaJa nå har jeg jobbet meg gjennom endel vogner og kommet frem til at den jeg hadde først som dyp vogn og sportsvogn frem til jeg ble lei av å dra den hjem fra bhg hver helg og GT er de to beste vognene jeg har hatt.
Her hadde hun en lik periode bra han er flink i butikken daHer skal det gås for alle penga. Han blir kjempefortvilet og sint hvis han blir satt i vogna, hyler "gååå, gåååååå"..
I butikken går det overraskende greit, vil ha egen sånn minivogn han triller rundt på. Får han velge selv fylles denne med bokser med raspet ost
Her hadde hun en lik periode bra han er flink i butikken daHer skal det gås for alle penga. Han blir kjempefortvilet og sint hvis han blir satt i vogna, hyler "gååå, gåååååå"..
I butikken går det overraskende greit, vil ha egen sånn minivogn han triller rundt på. Får han velge selv fylles denne med bokser med raspet ost
Den andre er en hartan ikke så kjent her i Norge men kan ligne på Emmaljunga.Samme her den andre er emmaljunga
Trodde kanskje det kun var en periode, men hatt holdt på i over ett halvt år føler at de gangene vi styrer han i vogna, så er det bare tvang og tårer. Og om morgenen er det krise om vi ikke skal gå til bhg [emoji14]Her hadde hun en lik periode [emoji14] bra han er flink i butikken da