Gå på konsert

MissV

Forelsket i forumet
Hei, jeg lurer på om jeg kan gå på konsert, der lyden er ganske høy. Ørepropper er et must for meg, men vil lyden være for høy for barnet? Vil være 29 uker da.

Hei, jeg lurer på om jeg kan gå på konsert, der lyden er ganske høy. Ørepropper er et must for meg, men vil lyden være for høy for barnet? Vil være 29 uker da.
Jeg var på festival en uke med min første... :)
Lå i telt, spiste primitiv mat, og var på konserter hver dag! Det var vel rundt 8 uker før fødselen.
Stod bare litt lenger bak, og babyen sparket faktisk mer når vi bare var på kino, enn da vi var på festival! Hi hi! ;-)

Du merker jo på bevegelsene om babyen liker det, eller ikke. :)

Fikk også klarsignal fra lege den gangen. Var mer opptatt av hva jeg orket, enn om lyden ville bli for høy for babyen. Lyder blir jo også noe dempet i magen. :-)

Skulle etter planen dra på Katy Perry me dattra mi imars, men sia vi da sku stå helt framme å æ e da 34 uke så fikk hennes far den oppgaven :) Tar ikke sjangsen når æ må stå å så gravid.

Takk for svar. Dette er et noe lite lokale, sitteplasser i massevis, men siden det er såpass lite så er lyden like høy overalt. Kan høre med legen når jeg skal dit neste fredag- vil jo gjerne gå, men ikke om det kan være skadelig for den lille

vil ikke tro det er farlig.. kan jo tenke deg alle lyden magen osv lager.. de blir ganske høye inni der, og fostervannet demper jo også lyden noe :)

Er ikke noe farlig. Eneste jeg merket i forrige svangerskap på konsert var at det ikke var godt for bekkenet mitt å stå mange timer i ro. Men det er vel individuelt :)

Jeg hadde tenkt meg på Usher konsert. Skulle vært nå i februar. Dumme han avlyste jo, men har så vondt i ryggen at det er kanskje like greit :P

Konsert går fint :) Jeg var på utallige konserter da jeg gikk gravid med storebror, og kjente spark første gang på Kaizers-konsert på Garage i bergen i 2009:Heartblue
Var på konsert på Hulen en mnd tiligere en det, da jeg var ca 3 mnd på vei, og var veldig dårlig. Da ble jeg trua med utkastelse fordi de trodde jeg var overstadig berusa ( kastet opp mange ganger på toalettet). Måtte forklare at jeg var gravid og drakk på solo:smiley-angelic003

Jeg om mannen var på Oslo Ess-konsert på fredag, og lillemor var helt i hundre under hele konserten :Heartpink Som nevnt av andre over her var det verre med bekkenet etter å ha stått så lenge, men SÅ verd det :happy:

Takk for svar alle :) da kan jeg få på konsert med glede og uten bekymring ;) blir å sitte siden lokalet er veldig lite- passer bra for bekkenet krangler litt om dagen :/

Back
Topp