Ohoi, mye jeg ikke har tenkt på når jeg fikk guttebabyJa, men det er i bleie stadiet hehe. Guttetiss på do med mårra brød er ikke gøy haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ohoi, mye jeg ikke har tenkt på når jeg fikk guttebabyJa, men det er i bleie stadiet hehe. Guttetiss på do med mårra brød er ikke gøy haha
Der vi bodde før sto badekaret 1 meter fra do, så når han ble satt på do etter soving , så sto tissen og strålen oppi badekaret haha ...Ohoi, mye jeg ikke har tenkt på når jeg fikk guttebaby
Der vi bodde før sto badekaret 1 meter fra do, så når han ble satt på do etter soving , så sto tissen og strålen oppi badekaret haha ...
Så måtte dytte og holde tissen hans ned i do haha..
Ja, syns det er mye bedre når de sitter. Mannfolket sitter for å kunne tømme blæra bedre. Bedre for prostataen også det. Mindre søl og!Fra de sluttet med bleie, så fra de var 2,5 (jentene) og 3 (guttene) år gamle. Ropte bare når de var ferdig. Guttene sitter forøvrig på do alltid, også nå når de er store. Bedre tømming av blæra slik, og langt mer hygienisk.