Jeg anbefaler grete roede

jeg gikk på ett kurs som vare 8 uker og gikk ned 6 kilo. Dette kurset gjør det bevisst på hva du putter i munnen og er en type livsstil endring.
Jg tenkte først at dette kommer aldri til og gå, telle kcalorier off!! Før drakk jeg kanskje 2 liter me cola og en pose me chips hver dsg etter jobb. Jeg var da 160 høy og 65 kilo.
Denne dietten går ut på og spise det du vill men riktig mengde mat. Mens jeg gikk på dette kurset spiste jeg både taco, lasagne, gryteretter osv t middag og til kvelden veide jeg litt chips og fikk nyte dette
Jeg har nå gått ned fra 65 kilo til 53 og er veldig fornøyd med resultatet, alt dette uten noe som helst trening. Men de på grete roede anbfaler dette da, jeg tenkte det må da være grenser til hva jeg skal klare.
Jeg "trente" opp en venninne. Hun veide nesten 90 kilo og er 164 høy, på 4 mnd har hun gått ned nesten 15 kilo. Helt utrolig hva matvanene dine utgjør. Spis akkuratt det du vill men riktig mengde.
Heg havnet på meny 1 hvor jeg skulle spise 1300 kcal til dagen, venninna mi havnet på meny 2 hvor hun spiste 1600 kcal til dagen.
Virkelig til og anbefale. Det er en diett som du lærer deg gode matvaner, du går ikke sulten, du er nærmest mett hele tiden og tenker skal jeg spise alt dette. Du har lov til og kose deg med det du vill. Det er ikke en suppe diett hvor du ska drikke suppe i en uke og gå ned 2 kilo, hva lærer du av det??
Denne dietten har gjort meg bevisst på hva jeg putter i munnen og hvordan jeg da skal holde vekta etter at jeg har nådd målet mitt
Uten at jeg har sagt hva min samboer skal spise, så har også han blitt påvirket av hva jeg spiser

på ca 7 mnd gikk han ned 20 kilo uten at han gjorde dette bevvist. Alt handlet bare om matvaner og en ny livvstil
Sent from my iPhone using BV Forum