Gå ned i vekt ved hjelp av måltids erstatning

MiaDenPia

Elsker forumet
Noen som har prøvd /gjort? Ble det vellykket ? Hva slags type brukte dere? Nutrilett, herbalife etc og hvilke måltider erstattet dere?



Jeg lurer på å forsøke måltids erstatter ,og erstatte 2 måltider pr dag, lunch og kveldsmat
 
Herbalife. Funket som bare det. Men på et tidspunkt så måtte jeg jo begynne å spise vanlig mat igjen, så da gikk jeg jo opp igjen.

Jeg tror jeg drakk to shaker og spiste middag. Halv Shake til frokost, halv til lunsj, halv til mellommåltid mellom lunsj og middag og halv til kvelds.

Det jeg likte veldig godt med herbalife var at jeg fikk i meg alt jeg trengte av næring. selv om jeg hadde lavt kaloriinntak så var jeg aldri trøtt, slapp, sliten eller irritabel. Heller ikke søtsugen.
 
Ville ikke tydd til det. Som nevnt over her. Når du begynner spise normalt vil du gå opp igjen . Lønner seg heller å lære seg å lage sunn og god mat. Finne en livsstil du kan leve med. Om det er lavkalori eller lavkarbo( eller andre typer) må du selv finne ut av.
 
Nutrilettbarer funka her.
Brukte det som lunsj og kveldsmåltid. Hadde en travel hverdag så glemte ofte og spise. Da var det greit å bare ha en nutrilett med meg :)

Men klart. Når jeg var på matchvekt måtte jeg jo begynne å spise normalt igjen. Men da var det viktig å ta de rette valgene. Kutta ut brus og godteri, og kutta porsjonene ned i størrelse. I bunn og grunn handa det som selvkontroll og sunt kosthold for min del.
 
Jeg har prøvd, og det fungerte dårlig for min del. Gikk ikke ned noe særlig mens, men gikk opp masse etterpå.
Har du prøvd å telle kalorier? Det fungerte kjempebra på meg, for da spiste jeg hele tiden vanlig mat. Og kroppen fikk ingen overraskelser.
 
Kostholds endring (les :livstilsendring) er det som må til om du ønsker varige resultater.
Om det er en kvikkfix du trenger for å bli motivert så ta heller det på starten av endringen
(Vet endel syns det er lettere å gjennomføre en varig endring om de får ett kjapt resultat i starten)
 
Back
Topp