Gå i dekning??

gogutten

Forelsket i forumet
Veit ikke helt hva j skal gjøre j..
Magen har dukka opp sånn skikkelig.
J hadde litt pøbb fra før, også er j sikkert litt oppblåst, men magen er jo ikke til å ta feil av! J ser gravid ut, sånn "hun er gravid" ikke "lurer på om hun kan være gravid?"..
Vi har ikke sagt d til andre enn min mor enda og vil vente så ungene kan få lov å si d til resten. Også vil j ikke si d til ungene før d er så trygt som mulig, siden vi har mistet i uke 12 to ganger på rad.

Må kanskje bare gå i dekning i noen uker..? Er snart 10 uker..

D er jo bare å si d og forklare, men j vil liksom ikke d heller. Har så lyst til at ungene skal være de første (i hvertfall nesten) som får vite d..

Flere som har d sånn, eller har noen gode tips?

Jeg er litt "heldig" der, har ekstra padding, har nettopp gått ned masse i vekt og nå begynner det å gå andre veien igjen, men folk bare tenker "hun har lagt på seg igjen" :-) vet ikke om det er bra eller hva. Stemor spurte meg om jeg hadde lagt på meg igjen, og dette er damen som ha hele tiden sagt " jaja, må vel snart begynne på det babyteppet..." Hun luktet ikke lunten.

Hva med litt løsere tunikaer og lignende ? En kollega av meg skjulte det i fire mnd ved hjelp av løse klær :-)

Jeg er litt "heldig" der, har ekstra padding, har nettopp gått ned masse i vekt og nå begynner det å gå andre veien igjen, men folk bare tenker "hun har lagt på seg igjen" :) vet ikke om det er bra eller hva. Stemor spurte meg om jeg hadde lagt på meg igjen, og dette er damen som ha hele tiden sagt " jaja, må vel snart begynne på det babyteppet..." Hun luktet ikke lunten.

Hva med litt løsere tunikaer og lignende ? En kollega av meg skjulte det i fire mnd ved hjelp av løse klær :)

J har litt ekstra j og, men nå er d liksom veldig tydelig midt på.. Har noen litt løse klær så prøver på d.., d er bare at de løse klærne ikke er så løse lenger..:smiley-ashamed008
Er ikke mange ukene igjen, så håper lille spire blir hos oss denne gang så vi kan dele og glede oss fremover.

Omslagsgensre og sjal som du kun tar rundt halsen en gang og lar henge nedover.
Dressjakke utenpå tunika, så vil kanten på jakken ta litt av magen.

Kan dette gå.

Håper alt vil gå fint denne gangen:)

Må bare bruke store gensere da:) Vi valgte å si det til barna vi da. Men har også forklart at det er veldig veldig tidlig så vi må vente å se om alt går bra:)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har kjøpt hold in toppene til Pierre Robert på meny, funker som bare det! Glatte ut bulken litt. Med blazer og skjerf på jobb er det ikke noen som ser det. Men puster lettet ut hjemme etter jobb. Phu. 3 uker igjen!

Haha har samme probleme. Men er oppblåst tenker jeg! Har også. Ekstra fra før å har tatt av meg. 12.kg siden jul så håper de tenker hun har hatt en fin sommermen skjiler det med. Litt vie gensere;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp