Fyyy flate!!!

SeptemberGrogu

Glad i forumet
Jeg kjøpte en vogn til 161kr!!!! På netthandelen Sit-N-Stand LX Tandem fra Baby Trend - flerfunksjonell sportstrille for 2 barn.

jøss[8D][8D][8D]bilde[8|][8D]

fint ikke det bare er meg som er avhengig... har kjøpt gardiner og bud på noen andre ting nå hehe..

ORIGINAL: MarcusMamma

fint ikke det bare er meg som er avhengig... har kjøpt gardiner og bud på noen andre ting nå hehe..

Lingardiner? 140x210?

Netthandelen er faaarlig billig...![8D][:D]

har vert fornøyd med det meste eg har kjøpt der så kvaliteten e ikke alltid dårlig...

har vunnet/fått 4 gardiner og en vekt[:)][:)]

ORIGINAL: MarcusMamma

ja

De kjøpte jeg og[:D]

ORIGINAL: Suzanne

ORIGINAL: *LiseT*

ORIGINAL: Daizee

Ja. Bare synd portoen er helsikkes dyr og kvaliteten elendig!

Men det er jo forskjellige merker der, Fiskars kniver har jeg kjøpt til pappa og de er jo rå bra.
Men portoen er noe dritt[:'(]

har kjøpt masse dritt der selv, og blir som regel skuffa hver gang pakka derfra kommer.

ORIGINAL: nina

ORIGINAL: Suzanne

ORIGINAL: *LiseT*

ORIGINAL: Daizee

Ja. Bare synd portoen er helsikkes dyr og kvaliteten elendig!

Men det er jo forskjellige merker der, Fiskars kniver har jeg kjøpt til pappa og de er jo rå bra.
Men portoen er noe dritt[:'(]

har kjøpt masse dritt der selv, og blir som regel skuffa hver gang pakka derfra kommer.

Det er ikke jeg. Det eneste jeg ikke har vært fornøyd med var en oljebrenner. Vi tente på den og den brant så fint atte. Helt til oljedelen velta på innsida. Hadde vi vært uoppmerksomme i 10sek så hadde bordet begynt å brenne.....

Back
Topp