Fyttikatta!

Den gummi pakningen som er i døra på kjøleskapet. Altså der døra å kjøleskapet møtes. Den kan vrenges litt. Å inni vårt var det mye æsj der! Vel å merke et skap som fulgte huset her. Men fy! Brukte tannbørste jeg og q-tips for å få det rent.

Vet hva pakningen er, men lurte liksom på hva du mente med inni. :p
Sukk... Jeg orker ikke sjekke før i morgen. Kanskje på søndag. :p

Hahaha, vi vasket vårt forrige uke :-P

Men er det listene på selve glassplatene du mener?
For de kan ikke tas av på vårt fant vi ut da :-D
Og der skulle vi gjerne ha fått vasket :-o

Hahaha, vi vasket vårt forrige uke :-P

Men er det listene på selve glassplatene du mener?
For de kan ikke tas av på vårt fant vi ut da :-D
Og der skulle vi gjerne ha fått vasket :-o

Mhm, ser tydelig på glassplata på bildet hvor lista satt før jeg brakk den av :p mine kan altså fjernes, men de skitneste av dem satt skikkelig godt fast og fikk noen knekkeskader i arbeidet. Fant ut at fuck it, jeg kan leve med knekte lister, kan IKKE leve med å vite hva som befinner seg inni dem om jeg ikke får dem av og får vasket :p

Tømmer skrubber og vasker kjøleskapet hver 14 dag jeg. Yrkesskadet etter å ha jobbet flere år på kjøkken ;)

Tømmer skrubber og vasker kjøleskapet hver 14 dag jeg. Yrkesskadet etter å ha jobbet flere år på kjøkken ;)

Haha, bortsett fra regelmessig tørking i bunnen og ellers flekkfjerning ved behov, så har det vært noe som skjer mer en gang i året her :p men listene har jeg altså ikke visst at de kunne fjernes eller at det ble skittent under.

Neste prosjekt blir vel å vaske bak/under kjøleskap og komfyr. Jaja, litt og litt så blir det fint til jul i alle fall :p

Tror jeg må vaske kjøleskapet nå gitt :)

Er det den plastikklisten rundt glassplata du tenker på? Prøvde å ta den av på det forrige kjøleskapet mitt - men det endte med at hele glassplata gikk i millioner biter..

Er det den plastikklisten rundt glassplata du tenker på? Prøvde å ta den av på det forrige kjøleskapet mitt - men det endte med at hele glassplata gikk i millioner biter..
Haha, huffda :p jeg har bare lister foran og bak i mitt kjøleskap, ikke helt rundt. De kom greit av på de hyllene hvor det ikke var så mye dritt under. Satt vel klistret fast på de to verste hyllene. :p

Tar de platene når jeg vasker hos folk på jobb, men de glemmes litt når jeg vasker hjemme :P

Jeg leste det første du skreiv. Og resten ville jeg ikke lese :p

Jeg små vasker kjøleskåpen hele tida...

Det gjør jo jeg også, så ble veldig paff da jeg oppdaget liste-senarioet, for hyllene var ikke spesielt skitne ellers.

Det gjør jo jeg også, så ble veldig paff da jeg oppdaget liste-senarioet, for hyllene var ikke spesielt skitne ellers.

Ja skjønner det godt, jeg passer veldig på liste og avfal bakest i skåpen - må ha fått sånn "fin" overraskelse for lenge siden utan å jeg helt husker det

Den gummi pakningen som er i døra på kjøleskapet. Altså der døra å kjøleskapet møtes. Den kan vrenges litt. Å inni vårt var det mye æsj der! Vel å merke et skap som fulgte huset her. Men fy! Brukte tannbørste jeg og q-tips for å få det rent.

Dristet meg til å sjekke nå, og den var egentlig ganske ren og normal. Unntaket er kun den nederste, der har det nok rent ting langs innsiden av kjøleskapdøra, så den skal jeg tørke ut av.

Jeg vasker en og annen hylle nå og da.. Har jo aldri vurdert å vaske listene:o Må kanskje gjøre det en dag da:o

Back
Topp