Fytti så feit!

MamaB

Elsker forumet
"Fytti så feit mage du har!" ropte 2 gutter i 9-10 års alderen
da de syklet forbi meg i racerfart ved postkasse-stativet nettopp...

Humrer for meg selv her jeg sitter [:D]

Har dere begynt å "bli klappet på" enda?
Føler flere og flere, ikke bare nær familie klemmer og klapper på magen min...
jeg synes det hele er merkelig! Har aldri selv vært "en klapper", så i dag når jeg
var ute på handletur tok jeg bæreposen min opp mot magen når jeg traff kjentfolk
- som en liter barriere.. føler meg ikke så komfortabel med all den klappingen enda [8|]

Hehehe.... Ja vi skal bli gode og runde alle mann![;)] Her er det nok ingen mage å klappe på ennå, men tror ikke jeg hadde likt det noe særlig, sambo og barna er ok men andre, huff nei.....

Nå kjenner folk meg ganske godt og respekterer mitt personlige rom, opplever jeg. Hadde klapping blitt et problem for meg, ville jeg vurdert å gå med et skilt rundt halsen med teksten:

"Jeg er ingen katt, så gi f*** i å klappe på meg!" [;)]

jeg har blitt klappet på siden det ble offentlig. hehe. nå klapper kanskje fler og fler i litt fjernere omgangskrets, da.. :D
synes det er helt greit, jeg

Ingen klapping, men så kan man strengt tatt ikke se om jeg er gravid eller ei heller da, utenom når jeg er naken.

Bare familie og nære venner... vet ikke hvordan jeg vil reagere på mer utenforstående. Min søster er spesielt ivrig nå, kanskje fordi jeg ikke har sett henne siden tidlig i sommer... Har skjedd litt forandringer siden da [:)]

Her er det veldig mye klapping,var i bryllup i helga å alle skulle stryke å klappe magen[&:]..litt merkelig følelse,men ikke sånn at jeg føler meg så ukomfortabel med det..
Vet jo selv hvor mye jeg vil klappe gravidmager,er jo spennende[:D]

Hehe godt du ser det positive i det som gutta ropte til deg da, tror jeg hadde blitt litt fornærmet jeg [:-] for det er jo i utgangs punktet ganske frekt å si det til folk uansett syntes jeg da!!

Her er det ikke så mange som jeg ikek kjenner godt som har "befølt" magen min heldigvis, tror jeg hadde følt meg litt utilpass om noen jeg ikke kjenner så godt hadde tatt på magen min, blir jo som om noen bare kommer å tar tak i puppen liksom.. det er jo ingen som gjør det så hvorfor er magen så spennende. Men tror det å være gravid facinerer mennesker, også de som ikke er det, Må jo være derfor folk kikker extra også [;)]

ORIGINAL: Mirihi

Nå kjenner folk meg ganske godt og respekterer mitt personlige rom, opplever jeg. Hadde klapping blitt et problem for meg, ville jeg vurdert å gå med et skilt rundt halsen med teksten:

"Jeg er ingen katt, så gi f*** i å klappe på meg!" [;)]

HAHAHAHA. Ler så jeg griner[:D]
Jeg tillater nær familie å såkalt klappe på meg, men andre kan holde seg langt unna!

Back
Topp