FYTTI RAKKERN!

hvitbeis

Glad i forumet
den bagen altså! nå har jeg jobba meg nedover den der lista!! å jeg har allerede en liten å en stor bag!! å jeg er ikke ferdig!!!

har masse på lista som jeg må kjøpe jo!!![&:]

får se om ikke det blir som en flykoffert etterhvert!!![:)]

(her kommer jeg fødende med en stor bag å en liten(den lille er sminkebag[:D]) å en stelleveske)

ja det kommer til å se ut! folk kommer til å tro at jeg skal flytte inn jo[&:][:D]

haha.. har bare pakka med noen t-skjorter, en pysj, 2amme bh, føner, våtservietter og noen bleier.. mangler å vaske hentesettet og pakke sminke og toalettsaker[:)] fant ut at vi ikke bor så altfor langt unna sykehuset så.. hehe

Når jeg kommer ned til mamma og de i uke 35, DA kommer jeg til å pakke bagen.. Skjer det noe før det blir det bare kaos likevel siden vi må dra til Tromsø med sykefly.. Kommer til å pakke det ALLER mest nødvendige, så får heller mamma eller samboer ta med seg det som mangler seinere.. [:D]

vi bor jo ca 20.min fra sykehuset...

å egentlig så trenger jeg jo ikke stresse... regner ikke med at mamma å di kommer til å bo på sykehuset (eller, jo forressten) di kan jo sikkert kjøre å hente ting di å, men di får aldri med seg d jeg ber om[&:]

Når jeg skal på sykshus må jeg reise med båt! [:D] Tar ikke mer en et kvarter da, men det blir plutselig litt kronglete.. Så drosje eller ambulanse opp til sykehuset da.. Alt etter hvor fort det går sikkert..

OJ!!
hadde jeg vært deg almyrida, så ville jeg hatt panikk!!

her vil jeg helst ha kontroll på alt å alle!! så når den tid kommer, så er jeg pakket å klar! å kaster meg inn i bilen å kjører[:)]

Hehe.. Kan jo godt hende jeg får panikk den dagen det starter da.. [:D] Hvem vet..!?
Satser på det går fint jeg.. Men det har faktisk hendt at folk har født på båten..! [&:]

at du tør!!!!

jeg skal være bombesikker på at jeg kommer inn på sykehuset FØR jeg føder!!!

ikke pakket noe bag jeg nei... men har jo vært med på reisa før... å gikk med rier far torsdag til lørdag, så stresser ikke så veeeldig jeg [;)]

Back
Topp