Fytti rakkern for en form...

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Ah, formen i dag er så merkelig... Kroppen er helt utslitt, verker etter å få sove! Har allerede sovet 2 timer nå på dagen, og kroppen er ikke fornøyd og vil ha mer søvn! Jeg har ikke gjort noe spesielt eller noe annerledes de siste dagene heller, så burde egentlig ikke være noe mer sliten enn ellers...
Kanskje kroppen nå sier i fra at det kan være lurt å hvile litt og hente krefter dør det brått setter igang?

I går kveld så hadde jeg en sterk kynner som var lik som når jeg hadde rier, først da kom jeg til å huske på hvor vondt det faktisk var med rier;) Hehe, og ja, man merker forskjell på rier og kynnere, det er en helt annen smerte;)

Vet akkurat hva du mener, de siste dagene har energinivået stupt, uten noen spesiell grunn... Er nok som du sier et tegn på at kroppen vil vi skal roe ned ;)

Har noen sånne dager jeg også.. føles helt utslitt og trøtt.. tror nok kroppen regulerer hele tiden.. bruker nok mye energi på å være babyfabrikk nå på slutten..

Sånn har jeg vært i dag og.. Sov egentlig greit i natt men blei plutselig helt kaputt etter å ha vært å handlet... Så da sov jeg en times tid i stad.. Kanskje kroppen endelig forstår at det er lurt å sove litt nå før fødsel??

Ah, formen i dag er så merkelig... Kroppen er helt utslitt, verker etter å få sove! Har allerede sovet 2 timer nå på dagen, og kroppen er ikke fornøyd og vil ha mer søvn! Jeg har ikke gjort noe spesielt eller noe annerledes de siste dagene heller, så burde egentlig ikke være noe mer sliten enn ellers...
Kanskje kroppen nå sier i fra at det kan være lurt å hvile litt og hente krefter dør det brått setter igang?

I går kveld så hadde jeg en sterk kynner som var lik som når jeg hadde rier, først da kom jeg til å huske på hvor vondt det faktisk var med rier;) Hehe, og ja, man merker forskjell på rier og kynnere, det er en helt annen smerte;)
Du får nok bare lytte til kroppen din, og slenge deg ned på sofaen, eller sengen! :-)
Viktig å høre på hva kroppen forteller deg. Kanskje er det like før?

Selv er jeg så trøtt på kveldene, så jeg legger meg veldig tidlig. Det blir slitsomt med våkenetter når baby kommer, så må sove nå som vi kan. :-)

Slik hos meg og, formen har stupt betraktelig siden forrige helg. Har begynt å spise jern tabletter så håper den rar seg litt opp.

Her har jeg "plutselig" blitt fryktelig gravid bare de siste to ukene. Ble brått fryktelig tungt. Helt pussig for sist synes jeg de siste 2-3 mnd var tunge og denne gangen innbilte jeg meg at jeg slapp unna siden jeg følte meg så pigg. Men jaggu kom trøtt flodhest-følelsen ramlende likevel nå på slutten gitt ;-) Jaja drøyt 4 uker til termin så da kommer hun vel snart. Litt lettere å holde ut så nærme målstreken :-)

Er også typisk super gravid akkurat nå.. Er hvalross på sofaen, spiser og vagger rundt *stønn stønn* sover mye og både er og ser utilpass ut :p

Også blitt veldig gravid de siste ukene, og føler at ansiktet mitt har hovnet opp, og masse vann i kroppen. Skulle helst sovet hele tiden også. Puster som jeg skulle gått i oppoverbakke bare jeg løfter på rompa jo...håper jeg slipper å gå over termin så det bare har 6 uker igjen toppen!!

Back
Topp