Fytti, jeg har KOSA meg !

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Mulig jeg høres ordentlig fæl ut nå, men minsten ble syk før jul, så ferien hans har vært eeekstra lang, i tillegg til at han var hjemme hele romjula. Så idag var første dagen i barnehagen på over 2 uker, og det har vært DEILIG. Han er en ordentlig barnehagegutt og har veldig godt av all energien han får brukt i bhg. Han var helt i hundre når jeg leverte han, hadde så vidt tid til å si hade til meg, og jeg har rett å slett bare slappa av hjemme. Tatt vare på meg selv, sovet, spist heeelt i fred [:D] Så nå har jeg begynt på vaskinga her hjemme, så kommer gutta mine hjem i fire tiden..

Merker det tar på å være gravid med en meeeget aktiv 2 åring ja, kan jo ikke sammenlignes med første gang liksom [;)]

Oioioi! Dette er like ille som å banne i kirka! [8D]

Jeg hadde akkurat samme følelsen i går. Bare at jeg har en baby hjemme da. Men hun gjør ikke så mye ute av seg[:D]

Han hadde også kosa seg glugg hjel i barnehagen[:D]

Værste jeg har hørt assa [:@][:-]

haha.. nei du, her har jeg hatt Pernille hjemme siden 22 des. og gaash så deilig det var å levere henne i bhg i går gitt!!

Jeg er sjalu, jeg.
Nå er nok jeg enda slemmere, for jeg hadde gledet meg til å få en uke med Sofie i barnehagen, litt ordentlig ferie altså, før jeg måtte reise på første skolesamling og neste semester begynte, først med en uke samling, og så rett i praksis etterpå.
men neida, Sofie har fått halsbetennelse, så kan vi si at uka som kommer blir hakket mindre koselig enn jeg hadde tenkt.. [8D]

Back
Topp