Fytte grisen

Liidsi

Elsker forumet
Her har vi invitert mora og onkelen til min kjære på julemiddag, kaker,kaffe og pakkeåpning. Min kjære skulle dra nå å hente onkelen sin men får ikke tak i han, hverken på telefon eller i leiligheta. Mest sannsynlig er han ute på fylla. Greit nok det hvis det er det han ønsker.

MEN JEG ER REDD FOR AT HAN PLUTSELIG SKAL DUKKE OPP SENERE I DAG FOR Å SPISE OG DRIKKE. DRITAFULL. DET ER I SÅFALL IKKE FØRSTE GANG DET SKJER. MEN HAN KOMMER IKKE INNFOR DØRENE HER HVIS HAN ER I DEN FORMEN. VI HAR BARN OG ELDSTEJENTA KOMMER HJEM OGSÅ. HUN HAR SPESIELLE BEHOV OG KAN BLI "SKREMT" AV HAN. HAN BLIR FORT SUR OG GRINETE NÅR HAN ER FULL. ÆSJ FOR EN DUST[:'(][:@]

Pælm han ut om han kommer påvirket. Barn og alkohol hører IKKE sammen uansett om det er jul[:)]

at folk ikke kan tenke seg om[:@] Lås døren, så han ikke plutselig står midt på gulvet under middagen.. 

Min kjære og mora skulle dra å se om han var hjemme. Hun har nøkkel til leiligheta.

Ikke ta sorgene på forskudd da. Han er vel ikke en dust fordi han kanskje muligens kommer full fordi du kanskje muligens tror det? Litt søkt synes jeg da... 

Back
Topp