Fysj

Huff a meg. Ikke noe gøy når kvelden blir slik:confused: kan jo hende hun var Overtrøtt? Emmeth er sånn når han er Overtrøtt. Gråter, tydelig trøtt, men får ikke til og roe seg:( kan også være tenner som Gjør det? Emmeth ammet hver time i natt og var veldig urolig. Her er det pga tenner. Håper kvelden blir bedre idag:)

Flere som er trøtt da skjønner jeg:-)
Ja det må være tenner eller overtrøtt, hun sovnai armene min, men våkna med gang når jeg la henne i senga.

Jo,her har det og vært sånn noen ganger hvis hun har skippa den siste luren og er overtrøtt ved leggetid på kvelden.
Griner "uten grunn" og vanskelig å roe.Kan godt være det var det som var grunnen hos dere og?!!

Jo,her har det og vært sånn noen ganger hvis hun har skippa den siste luren og er overtrøtt ved leggetid på kvelden.
Griner "uten grunn" og vanskelig å roe.Kan godt være det var det som var grunnen hos dere og?!!

Ser ikke slik ut nå, hun fikk feber og skikkelig ubehag på dagen nå også. Hun fikk en paracett, da fikk hun spist litt, så sovna hun. Stakkars lita :(

Hun er heldigvis i litt bedre humør nå, får håpe det varer i gjennom legginga:-)

Sover hu nå? Emmeth sover nå, men om han våkner og har vondt igjen i natt. Så setter jeg en paracet på han jeg også.

Nå sover hun, tok 1 time og 15 min, litt bedre enn i går.

Nå sover hun, tok 1 time og 15 min, litt bedre enn i går.

Så godt hu sover:) stakkars, er hun i dårlig form kanskje? Hvis feber fortsetter har jeg oppsøkt lege.

Back
Topp