Fysj

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
For ei natt dette har vært:(
Noe har plaget vesla. La henne halv ni og vi gjorde det som vi pleier, vi ammer i sofaen på rommet hennes og jeg legger henne i senga si. MEN da startet den værste skrikhylinga ever, og sånn holdt vi på to timer. Prøvde å amme, bysse,smokk, men hver gang jeg la henne ned startet det på nytt. Til slutt tror jeg hun ble utkjørt. Hun sov to timer og samma styre igjen. Jeg måtte ha på mg øreplugger for å holde ut. Hva i all verden var dette?
Sånn har hun aldri vært før, ble nesten redd. Men hun hadde ikke feber, bare fått morsmelk også. Hun roa seg med en gang jeg tok henne opp.
Håper ikke dette blir fremtiden:eek:
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Tenner, øreverk?

Hva er tegn på øreverk da? Har ikke mye erfaring med det :(
Kan jo være tenner, men hun var ikke slik sist.

De kan jo få mer, mindre og anderledes vondt for hver tann, så det er vanskelig å si.
Øreverk kan gi ubehag når de må ligge flatt. Ikke alle får feber med en gang. De kan ta seg til ørene, og generelt være utilpass.

De kan jo få mer, mindre og anderledes vondt for hver tann, så det er vanskelig å si.
Øreverk kan gi ubehag når de må ligge flatt. Ikke alle får feber med en gang. De kan ta seg til ørene, og generelt være utilpass.

Hun tok seg ikke til ørene som jeg kunne se, får følge med i dag, hvis det er øreverk går det vel ikke over med det første sikkert?

Hun tok seg ikke til ørene som jeg kunne se, får følge med i dag, hvis det er øreverk går det vel ikke over med det første sikkert?
De vil helst at det går over av seg selv, uten antibiotika. Men om du mistenker det etterhvert er det lurt å sjekke!

Ja jeg får følge med, er det smittsomt for andre barn?

Nei det er ikke smittsomt =)

Det var bra, vi skal en tur i barnehagen hennes hvis hun ikke er dårlig.
Hun har ikke våknet enda, så vet ikke hvordan formen hennes er.

Bra hun sover litt da =)

Ja vil helst ikke vekke henne, men tror hun våkner selv snart, lager litt lyder:-)
Men vi skal være der til klokka ti, så må ned om ti min om ikke noe skjer.

Stakkars!Håper det bare var en dårlig natt,og at det ikke fortsetter sånn.

Huff, det var ikke noe særlig! Men det skjer her også at hun vræler uten noen tilsynelatende grunn! Hun kan enten ha hatt mageknip av noe du har spist, hodepine, øreverk...det er mange grunner til at de små plutselig får vondt og skriker, så sålenge det går over og ikke vedvarer var det nok sikkert ikke noe farlig!

Hun var i hvertfall strålende blid når hun våknet i dag, ingen tegn til ubehag eller feber.
Vi holdt oss hjemme likevel, bare for å være sikker.

Huff, det var ikke noe særlig! Men det skjer her også at hun vræler uten noen tilsynelatende grunn! Hun kan enten ha hatt mageknip av noe du har spist, hodepine, øreverk...det er mange grunner til at de små plutselig får vondt og skriker, så sålenge det går over og ikke vedvarer var det nok sikkert ikke noe farlig!

Kanskje det kan være noe sånt ja, tror ikke det var øreverk i hvertfall.

Stakkars!Håper det bare var en dårlig natt,og at det ikke fortsetter sånn.

Nei, kunne ikke vært så kjekt for henne heller stakkars:-(

Kan hun ha vært overtrøtt, kan de bli slik da?
Kanskje jeg burde legge henne tidligere i kveld.

Back
Topp