Fysj a meg..

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Sitter å spiser en blåbær yoghurt, noe jeg til vanlig elsker..men nå smaker den skikkelig surt og den lukter fis!! Eller en form for oppkast/ avføring...! Skulle gjerne vært foruten denne oversensetive luktesansen av og til 

Nasty, men jeg spiser den for det om, blåbær skal jo være sunt 

Hehe! Merkelig det der :p idag når jeg kjørte bil, fikk jeg plutselig lukten og smaken av det haribo fersken godteriet i nesen og munnen! Har ikke spist det godteriet på mange år, så aaaner ikke hvor det kom fra :p

martesofie skrev:
Hehe! Merkelig det der :p idag når jeg kjørte bil, fikk jeg plutselig lukten og smaken av det haribo fersken godteriet i nesen og munnen! Har ikke spist det godteriet på mange år, så aaaner ikke hvor det kom fra :p

Hahaha..det er jo skikkelig godt! Men så rart at det skulle dukke opp i nesen din...? :p

Forleden her en dag da jeg var på jobb skulle jeg desinfisere hånden med desinfeksjon, og da fikk jeg gassen fra den langt i nesen og halsen, skikkelig ubehagelig..! 

Lukten av lapskaus  urgh...også var det kjøleskapet da!!! Fatter ikke hva som er skjedd der!?!?!? Har vaska det, og sjekka datoer. Gubben kjenner ikke lukta, så det er nok bare den oversensitive nesa mi 

Haha! Jeg skrev det kanskje litt merkelig :p jeg luktet det! Det blir kanskje bedre å si :p Jeg har plutselig begynt å synes at sambos ånde lukter.... Jeg har ALDRI kjent noe vond ånde fra han, før nå... Merkelig at luktesansen skal bli så til de grader skjerpet! Jeg tar det i meg hvis jeg kommenterer at noe lukter sterkt, for det kan jo være litt avslørende hvis de andre ikke kjenner noen lukt.... :p

martesofie skrev:
Haha! Jeg skrev det kanskje litt merkelig :p jeg luktet det! Det blir kanskje bedre å si :p Jeg har plutselig begynt å synes at sambos ånde lukter.... Jeg har ALDRI kjent noe vond ånde fra han, før nå... Merkelig at luktesansen skal bli så til de grader skjerpet! Jeg tar det i meg hvis jeg kommenterer at noe lukter sterkt, for det kan jo være litt avslørende hvis de andre ikke kjenner noen lukt.... :p

Sliter med den jeg også! Kan ikke ligge ansikt mot ansikt når vi skal sove, for da føler jeg at jeg får pustebesvær, så stakkar'n må finne seg i å snu seg over på andre siden! Stakkars mannfolk, hva de må finne seg i! 

hehe mange som opplever mange rare lukter og smaker.

Jeg har til nå fått tørkeskape på jobb, de LUKTER ikke noe godt. Det er ikke plaget meg før.

Ja, kjenner godt til den med oversensitiv neseVar faktisk verre med de 2 andre, men kjenner det godt denne gangen og!

Godt jeg ikke er alene..er mange vonde lukter ute å går..emoticon

Lykkeliten_84 skrev:
Godt jeg ikke er alene..er mange vonde lukter ute å går..emoticon

sign ;-)

jeg synes all mat lukter stygt når jeg tilbereder den...så den siste uka frister ingenting jeg har laget selv, noe som er særdeles upraktisk når mannen min er ute å reiser med jobben emoticon ellers takler jeg ikke lukta eller smaken av hvitløk, noe jeg har elsket tidligere...pussige gravidegreier altså! :-)

Jeg fikk frysninger av å lukte på smågodt i dag..det har ALDRI skjedd før, men det luktet kjemisk! Æsj og fysj! 

*sniker litt*

Jeg sliter med å gi vetla jento middagsglass. Vil bare brekke meg av dei og det at jeg må sjekke temperaturen (plar gjøre det på underleppen), blærk!
Egg også. Kjenner jeg blir uvell bare med tanken på det.
Pølser, stekt løk, pizza og brunsaus går jeg rundt med i kjeften heeele dagen vist jeg spiser det. Blir ikke kvitt smaken.

Skulle ønske sansene ikke ble så forstyrret.

Back
Topp