Fysisk svak etter fødsel..

lilleida82

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg må ha blitt svakere etter fødsel, klarer nesten ikke å løfte sønnen min på 3,5 år! Og jeg som løftet han i hele svangerskapet! Flere som har det sånn?

Ja, føler meg mørbanka etter fødsel og er i veldig dårlig form... Litt skremmende.. Det værste er trøttheten! Tenker jeg dkal begynne med noen korte teilleturer og ta det gradvis derifra. Det går seg nok til, men viktig å la kroppen få komme seg etter fødsel også og gi den tid! Kroppen har vært igjennom ganske heftige belastninger. Ikke bare fødsel men også de 9 (10) mnd man er gravid!

Tja, med meg er det litt omvendt, men det skulle bare mangle så sliten som jeg har vært i svangerskapet. :P Jeg har også litt problemer å løfte treåringen, men tror det er fordi jeg er vant med å bære babyen. Det er jo 11 kg i forskjell på dem, og det merkes. :P

Det sies at en fødsel er som 5 maraton, så er vel ikke så rart hvis man føler seg svakere! :) Jeg har da ikke født enda eller gjort det før.

Husk at omtrent alle musklene i kroppen din har fått gjennomgått en del, og du kan derfor føle deg litt svakere/slappere pga det :)

Back
Topp