Ble nysgjerrig på hvilken fysisk aktivitet dere her inne driver med under graviditeten. Har dere fortsatt som før, eller trappet opp/ned? Hvilke aktiviteter?
Akkurat nå er det kun litt turer for min del, hadde tenkt til å begynne å svømme men har ikke kommet så langt - er vel litt engstelig for å kaste opp i bassenget eller noe
sikkert ikke så populært det! Tenker også litt på noe enkel yoga!
Akkurat nå er det kun litt turer for min del, hadde tenkt til å begynne å svømme men har ikke kommet så langt - er vel litt engstelig for å kaste opp i bassenget eller noe
sikkert ikke så populært det! Tenker også litt på noe enkel yoga!
men man må jo også lytte til kroppen og hvile når man trenger det så
litt bevegelse er bedre enn ingenting! Måtte sette ned skrittmålet ganske drastisk på klokka mi
Jeg er så kvalm og sliten så jeg har lagt det fra meg helt!! Men det var samme forrige svangerskap, og da trente jeg en del i 2. Og 3. Trimester, så jeg håper det blir likt denne gangen
. Men i begge mine forrige svangerskap , og forhåpentligvis dette, så gjør jeg alt som vanlig. Jeg løper, spiller fotball (bare forsiktig med kontakt, dropper kamper men er med på treninger), svømmer og trener vekter. Alt har jeg bare fortsatt med som vanlig, men når det nærmer seg 3 trimester blir det automatisk til at jeg løper saktere, og noen vekter må jeg gå ned på. Men det skal sies at jeg har vært veldig heldig med en kropp som har fungert bra, og gitt tydlige og klare signaler på hva den orker og ikke
kroppen min er dessverre ikke helt frisk sånn fra før av, så har vært nødt til å jobbe meg veldig sakte opp. Litt kjedelig nå at det føles som at jeg er langt tilbake til før start på en måte! Det går seg forhåpentligvis til igjen da! Oppdater gjerne når ting endrer seg, så får vi se om 2.trimester blir litt mer aktivt for oss alle 
Forsøke å ska sette av tid til gåtura men d e få av dei for e tungpusta av å gå opp og ned trappa heime