Fysisk aktivitet

Marty89

Flørter med forumet
Ble nysgjerrig på hvilken fysisk aktivitet dere her inne driver med under graviditeten. Har dere fortsatt som før, eller trappet opp/ned? Hvilke aktiviteter?

Akkurat nå er det kun litt turer for min del, hadde tenkt til å begynne å svømme men har ikke kommet så langt - er vel litt engstelig for å kaste opp i bassenget eller noe :hilarious: sikkert ikke så populært det! Tenker også litt på noe enkel yoga!

Jeg har trappet ned på intensitet/varighet og antall økter. På grunn av at jeg er så sinnsykt trøtt :hilarious:

Blir litt mindre grunnet dårlig form, håper det blir bedre etter første trimester! Trener vanlig styrke, gruppetime dancemix og klatrer en del :)

Nå er det kun turer(og litt lite på den fronten også for å være ærlig) satser på at det blir bedre etter 1.trimester og at jeg kommer i gang med daglige turer og lett styrketrening for å styrke kroppen.

Føler med dere! Håper også det går seg litt til når 2.trimester begynner, får litt dårlig samvittighet for å ikke være mer aktiv :smiley-ashamed004 men man må jo også lytte til kroppen og hvile når man trenger det så :Heartbigred litt bevegelse er bedre enn ingenting! Måtte sette ned skrittmålet ganske drastisk på klokka mi :hilarious:

Har hatt én styrkeøkt og én yogaøkt siden positiv test:dead: Jeg er så kvalm og sliten så jeg har lagt det fra meg helt!! Men det var samme forrige svangerskap, og da trente jeg en del i 2. Og 3. Trimester, så jeg håper det blir likt denne gangen:joyful:

Back
Topp