Fysisk aktivitet!?!

Jeg har ikke fått lov å trene i dette svangerskapet jeg :/
Så for meg er det bare å gå turer som gjelder. Har hund så kommer meg ut på tur hver dag.

Kunne også tenkt meg å svømt regelmessig, men ikke kommet så langt ennda ;p

jobber i naturgruppe så vi går tur 2 hver uke hver dag..så jeg holder meg sånn sett i form..og det var det som gjorde at eg klarte å være i arbeid 100% til siste dag forrige svangerskap...så eg satse på likt utgokt..eneste eg av og til slite med e halabeinet men det var sånn sist akkurat på denne tiden av året.

Løp halvmaraton rett før jeg ble gravid, men så kom kvalmen og den evigvarende trøttheten, etter det har jeg ikke kommet igang igjen. Men jeg går på jobb hver dag, ca 3 km og triller storebror hjem fra barnehagen to- tre ganger i uka, ca 2 km. Trøster meg med at det iallefall er noe. Denne uka skal jeg til fysioterapeut pga bekkenet og håper å få et treningsopplegg der. Vi har to timer fri trening i arbeidstida og et bra utstyrt treningsrom så jeg har igrunn ingen unnskyldning for å ikke trene. 

jeg er aaaltfor lat, trente myye de to første månedene, men det dabbet heeelt av..:(
gjør ingenting utenom jobb og oppryddningsprosjekt her hjemme, men det er på en måte ikke nok..

Jeg trente ikke noe før jeg ble gravid. Nå svømmer jeg to-tre ganger i uken hovedsaklig pga bekkenet. Er veldig deilig og hjelper enormt! Prøvd å gå tur, men.det hadde motsatt effekT!!!!

Med en kropp som ikke fungerer så er medlemskapet på Spenst fryst til etter fødsel. Bekkenløsningen min er ikke så lett å trene eller være i noe sæørlig aktivtet med, så her stopper det seg selv. Går litt småturer inimellom, men alt over 20 minutters gange får jeg igjen for kvelden og dagen etter, så jeg må planlegge godt :p

Back
Topp