Fysioterapi, akupunktur

melhuspia

Glad i forumet
[:)] I dag var bra spennt når jeg dro til min første time til fysioterapauten.  Har hatt problemer/ smerter i hoften når jeg står opp om morgenen. Høyre hofte har vært helt låst. 

Når jeg kom dit møte jeg selfølgelig en alt for kjekk fyr, like virkelig ikke det fortia. Sjer jo ut som en stranda hvalross[:@]

Først hadde vi en info samtale, om mine plager. Så skulle jeg ligge på en benk, hvor han tøyde og bøyde meg alle veier hehe 
- Nei, ikke noen bekkenløsning her nei. Men han satt fingeren på noe enormt vondt da. Datt noen salige gloser ut av meg.. hoff
Han forklarte at jeg har betennelse i slimposen i hofta, dette var veldig vanlig hos oss gravide. Var ikke noe vi kunne gjøre for å ikke få det, var hormonene som ikke var så hjelpsom under svangerskape.

Så forklarte han om at di fleste fastlegene skrev ut mengder av medesin mot betennelser uten å gjøre noe med grunnen til betennelsen. Han anbefalte akupunktur, haha tenkte jeg . Meg... ALDRI hahaha
Men si man det da? noop..   Jeg lurte på hvor jeg måtte dra for å gjøre det da? dumme dumme meg.

Tok vel bare et min før jeg lå på benken med nåler inni hofta, gud ko flink han va. Var ikke vondt i det hele tatt. Satt strøm på nålene, føltes som høy puls i hofta. Men behagelig[:)]

Må si det at jeg aldri i mitt liv trodde at jeg hadde sett for meg ,meg selv ta akupunktur.

Håper det hjelper, bestilte ny time. Mere nåler hehe

Anbefaler alle som tror di har bekkenløsnig, ta en tur  til fysioterapaut[:D]

Så flott! Selv har jeg jo hysterisk nåleskrekk, så er nok litt skeptisk til akupunktur, men det er jo kjempebra når det hjelper [;)]

Back
Topp