Fysioterapeuten..

Nordt

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Novemberbarna 19
Har begynt behandling for bekkenplager, men synes det er en smule ubehagelig pga fysioterapeuten.
Vet ikke om dette er vanlig eller om jeg har vært svært uheldig med min.. Men når han skal massere/flytte på eller knekke bekkene så bretter han ikke bare ned boksen min, men undertøyet også :/ I mine øyne ser jeg ikke nødvendigheten i det ??

Jeg er ikke super sjenert, men han er verken jordmor eller gynekolog, og når han ikke har noe der å gjøre så synes jeg det blir ubehagelig. Skal tilbake dit i dag kl 14. å kjenner at jeg gruer meg pga dette. + At han er SUPER nysgjerrig.. Spør å graver om privatliv m.m. Er det meg det er noe galt med ?

eeeh. ÆSJ, nei det er ikke deg.

Hva skal han brette ned trusen for? Jeg antar jo at du ikke går med store mammelukker til langt over navlen her.
Og folk som spør.. vel, kan hende han prøver å finne smalltalk, men det får da være grenser. Man kan jo holde seg til nøytrale temaer og det han trenger å vite om deg, som feks om man løfter mye tungt eller lignende.

Jeg tror jeg ville sagt fra at undertøyet beholder jeg på takk, og vi holder oss til nøytrale temaer. (sikkert lettere sagt enn gjort når man allererede synes det er ubehagelig)

Fysioterapeuten min må brente litt ned kanten på trusen, men ikke nok til at noe blir "eksponert". Men hun spurte om jeg var komfortabel med det før hun gjorde det. Har heldigvis en veldig god kjemi med henne.

Huff, tenker det blir enda mer ubehagelig om jeg kommenterer det.. Skal se hvordan det går i dag. Skulle ønske jeg også hadde en dame, da hadde jeg ikke vær mistenksom når det gjelder hans motiver.

Er det ubehagelig ville eg sagt i fra eller skifta fysioterapeut. Synest manuell terapeut er enda flinkere når det gjelder bekkenløsning. Lykke til!

Går til fysioterapeut selv. Blir masert rundt symfysen, inni låra og på rompeområdet/bekkenet. Må gå der i bare trusa..og den må brettes ned/til siden for å komme til.rart at noen maserer underlivet omtrent, men blir vant med det. Jeg har kvinnelig fysioterapeut.

Har kvinnelig fysioterapeut, hun bretter trusa ned noe i bakkant for å komme til. Masserer bekkenbunn også, føles greit siden hun er dame, hadde det vært mann ville jeg synes det var ubehagelig for blir jo litt intimt. Hun gjør det på utsida buksa(tights). Ville bytta hvis du synes det er veldig ubehagelig... han er sikkert prof, men skal føles greit også. :)

Jeg var hos fysioterapeut og hun måtte brette alt nesten ned kun på første undersøkelse. Jeg har ikke fått noe massasje, kun litt gymnastikk for bekkenet og dette gjorde så vondt at jeg måtte slutte. Men fikk henvisning til en annen fysioterapeut som driver med behandling i bassenget

Han er manuell terapeut, men tenkte det omtrent var det samme :) Har også fått henvisning til varmebasseng med fysioterapeut. Venter bare på en åpning i programmet. Jeg bor i en liten bygd, men hadde det vært en annen manuell terapeut som var dame hadde jeg ikke nølt med å skifte. Får se hvor lenge det tar før jeg får begynne i varmebassenget, tror ikke jeg vil fortsette til han når jeg begynner der.

Back
Topp