fysioterapeut

tafas

Elsker forumet
har vært hos legen med ryggsmerter..hun anbefalte fysio i mens jeg venter på time til MR....har hørt fra mange at det er bortkastet tid og penger med fysio, og at det ikke alltid hjelper. stemmer det? hva synes dere?

Har blitt henvist til fysio mange ganger, og av f.eks 10 tilfeller har det kun ved 1. tilfelle vært verdt penga. Og det var ved kneskade.

Så om du ikke er veldig plaget, ville jeg ventet til etter MR. Tar jo ikke så lang tid for å få time til MR, iallfall ikke her jeg bor.

ORIGINAL: Kranglefanten

Har blitt henvist til fysio mange ganger, og av f.eks 10 tilfeller har det kun ved 1. tilfelle vært verdt penga. Og det var ved kneskade.

Så om du ikke er veldig plaget, ville jeg ventet til etter MR. Tar jo ikke så lang tid for å få time til MR, iallfall ikke her jeg bor.

her, erd det 5, 6 uker ventetid til jeg får time[:o]

ORIGINAL: tafas

ORIGINAL: Kranglefanten

her, erd det 5, 6 uker ventetid til jeg får time[:o]

Så lang tid?!

Men uansett, har du ikke veldig problemer med ryggen ville jeg venta. Evt vurdert kiropraktor istede.

Back
Topp