Fysioterapaut

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
Da var fysioterapaut timen i boks:) håper det hjelper:) noen så har erfaringer med bekkenløsning og fysioterapaut?

skulle gjerne visst litt jeg også. Timen i boks her også men vet ikke hva som gjøres, men tror det er massasje og forskjellige trenings øvelser. Anbefaler varmtvannstrening også! Veldig bra!!

Tenkte jeg skulle stikke i bassenget i morgen:) er så deilig når man er gravid:)

Jeg har bare fått massasje når jeg har vært til fysio. Så går jeg til ei annen fysio også som har bekkentrening. Der er det øvelser ol:) Vet ikke om jeg syns det hjelper, men den massasjen lindrer i hvertfall en del en liten stund frem:) Lykke til, håper det hjelper litt.

Jeg venter på at fysioterapauten skal ring tilbake. Sist fikk jeg bare massasje, men denne gangen har jeg søkt meg til en annen som skl være spesialistert seg oå kvinnekroppen og bekken hofte kne problemer...

Spennende å se hva hun gjør

Jeg vet han skulle sette opp et treningsopplegg til meg på første time, det sa han på telefonen...men mere aner jeg ikke..

Det hjalp meg masse å gå til Fysioterapaut ;) Svømming er bra!

Hun spurte mange spørsmål om hverdagen og hva som framkaller smerte. Lang samtale. Og så anbefalte hun ut i fra det å gå ned til litt redusert stilling (har legetime til fredag). Gav meg noen styrke- og tøyeøvelser som jeg gjør hver kveld (ca 10 min), og anbefalte varmtvannstrening med fysio samt yoga for gravide. Undersøkte meg ganske nøye,litt hel kropp,holdning og sånt,og så mer spesifikt bekkenet. Fikk masse konkrete tips for å forbedre hverdagen,og neste time skal hun prøve å løsne på smertene (massasje).

Back
Topp