Fysioterapaut

neselo

Forumet er livet
I dag skal jeg til fysioterapaut, lurer på hva hun kommer til å gjøre/hva jeg må gjøre. Noen som har vært hos fysio før?

Er det for bekkenet du skal? Har kun gått til fysio pga rygg og nakke jeg...og det er lenge siden... 

Ja bekkenet...

Jeg var ikke fornøyd med fysio, ikke de jeg prøvde ihvertfall..går nå til manuell terapeut som er fysio som er videreutdannet..han jeg går til kan veldig mye om bekkenplager, han har virkelig klart å holde det stabilt[:)]

ORIGINAL: BethinaogTheodor

ORIGINAL: neselo

I dag skal jeg til fysioterapaut, lurer på hva hun kommer til å gjøre/hva jeg må gjøre. Noen som har vært hos fysio før?

Ser at du har vært hos fysio idag, men om du ikke var fornøyd, så kan jeg anbefale manuell terapauten på Enger Fysioterapi[:)]

Takk for tips! [:)] Hun jeg var hos tok seg god tid og kom med mange gode råd, så er veldig fornøyd egentlig! Håper dere koser dere med det nye familiemedlemmet[:D]

Ser at du har vært hos fysio idag, men om du ikke var fornøyd, så kan jeg anbefale manuell terapauten på Enger Fysioterapi[:)]

Takk for tips! [:)] Hun jeg var hos tok seg god tid og kom med mange gode råd, så er veldig fornøyd egentlig! Håper dere koser dere med det nye familiemedlemmet[:D]

Vi koser oss[:)]
Storesøster er jo så stolt atte, hjelper meg med å bære bilstolen inn i bhg og greier, hihi[:D]

Håper du kjenner bedring i bekkenet ditt med behandling eller iallefall ikke blir verre, vet jo godt hvordan det er å ha bekkentrøbbel asså.. [&o]

Herlig vettu, godt å ha en storesøster som kan hjelpe til [:)]

Ja huff, har du blitt noe bedre etter fødselen eller? Fysioterapauten trodde jeg hadde en låsning også, men ville ikke begynne å knekke på det nå siden det kan fremskynde fødsel- men håper ikke jeg blir noe verre. Blir lenge å gå hjemme, utrolig kjedelig [&o]

Vi koser oss[:)]
Storesøster er jo så stolt atte, hjelper meg med å bære bilstolen inn i bhg og greier, hihi[:D]

Håper du kjenner bedring i bekkenet ditt med behandling eller iallefall ikke blir verre, vet jo godt hvordan det er å ha bekkentrøbbel asså.. [&o]

Herlig vettu, godt å ha en storesøster som kan hjelpe til [:)]

Ja huff, har du blitt noe bedre etter fødselen eller? Fysioterapauten trodde jeg hadde en låsning også, men ville ikke begynne å knekke på det nå siden det kan fremskynde fødsel- men håper ikke jeg blir noe verre. Blir lenge å gå hjemme, utrolig kjedelig [&o]

Jeg har blitt myyye bedre, merker bekkenet om jeg løfter tungt (eller mye) eller om jeg går langt/ i mye bakker, men skal absolutt ikke klage med tanke på hvordan det var asså[:D]

Huff, ja det er kjedelig å gå hjemme asså.. Jeg gikk hjemme fra november, og det var sinnsykt kjedelig, men samtidig gikk det fort også, håper det samme gjelder for deg[:)]

Så bra da, de sier jo at det som regel går over etterhvert etter fødselen...

Håper det blir litt bedre etterhvert så jeg kan jobbe litt igjen, men føles ikke så bra akkurat nå. Får bare ta det som det kommer.

Kos deg med den lille, som alle sier "nyt hvert sekund, det går altfor fort" [;)]

Back
Topp