Fysio

Maibaby

Flørter med forumet
Har fått henvisning til fysio av legen, med egenandel. Fikk beskjed om at prognosene for å bli bedre med fysio med symyfysesmerter er veldig liten, og at det ikke er stort en kan gjøre med smerter i symfysen. Noen som har erfaring med dette? Har hatt vondt i 10 uker nå....fått time til fysio om 2 uker, så håååper det kan skje noe. Er livredd for å ha smerter i etterkant av fødsel.

Jeg får fysio uten egenandel. En gang i uken. Jeg har mer smerter i rumpe/halebein og syns fysio hjelper til neste behandling. Fikk beskjed av fysioterapeuten at jeg også måtte få behandling etter fødsel. Lykke til :)

Jeg får fysio uten egenandel. En gang i uken. Jeg har mer smerter i rumpe/halebein og syns fysio hjelper til neste behandling. Fikk beskjed av fysioterapeuten at jeg også måtte få behandling etter fødsel. Lykke til :)
Hva gjør at du får behandling uten egenandel? Nevnte det for legen, men hun sa jeg ikke hadde rett på det :/

Legen sa det var fordi jeg har bekkenløsning med utstråling. Kjennes ut som isjas-smerter på det verste

Før uten egenandel, sliter mest med høyre side og symfysen men hun sier at de kan gjøre noe med høyre og venstre siden men symfysen får
Man ikke gjort noe med

Før uten egenandel, sliter mest med høyre side og symfysen men hun sier at de kan gjøre noe med høyre og venstre siden men symfysen får
Man ikke gjort noe med
Jeg får uten egenandel pga gangvansker, veldig viktig at ordet står skrevet på henvisningen ellers får man ikke det

Det må stå at du har bekkenløsning/problemer med gangvansker for å få gratis behandling.

Om det finnes en manuell terapeut i nærheten der du bor kan du ta kontakt der og hvis vedkommende mener du har rett på gratis behandling kan de både ordne det og gi deg behandling. Så du ikke trenger innom legen en gang til.

Men er lite de får gjort med symfysesmerter. Evt tøying som hjelper mot det (min erfaring vært fall).

Trodde alt av fysio relatert til graviditet var uten egenandel? Slik som hos legen.

Trodde alt av fysio relatert til graviditet var uten egenandel? Slik som hos legen.

Nei fysio er jo egentlig ikke en del svangerskapsomsorgen.

man må jo betale hos legen, egentlig, hvis man er der pga noe som ikke kan relateres til svangerskapet, men det kommer an på hvordan legen registrerer det og tror de fleste slipper å betale.

Nei fysio er jo egentlig ikke en del svangerskapsomsorgen.

man må jo betale hos legen, egentlig, hvis man er der pga noe som ikke kan relateres til svangerskapet, men det kommer an på hvordan legen registrerer det og tror de fleste slipper å betale.
Ja hos legen er jo alt i forbindelse med svangerskapet gratis, tenkte det gjaldt fysio også :)

Back
Topp