MarcusMamma
Forumet er livet
Dere som går til behandling, hvor ofte og hva gjør dere der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her Ikke noe mirakelkur, men holder vondtene litt i sjakk.1 gang i uka. Hun løsner låsninger i bekkenet mitt
Hehe men føler du at det funker da?Sjalu på dere som får massasje. Jeg bruker litt ball som jeg sitter på ellers kjører hun albuen hardt inn i rompeballene forskjellige steder og presser til det ikke er vondt lengre, føler jeg har fått juling når jeg går derfra
Har bare vert en gang før i dag, nå føler jeg at jeg har fått bank haha. Bruker mye bekkenbelte etter jeg var der sist og det føler jeg hjelper litt når jeg er på beina.. Får se hvordan jeg er i morgenHehe men føler du at det funker da?
Ja litt tidlig å si da. Må nok gå noen ganger før du kan si mer tenker jeg hvis det blir for ikke så må du jo si ifra heheHar bare vert en gang før i dag, nå føler jeg at jeg har fått bank haha. Bruker mye bekkenbelte etter jeg var der sist og det føler jeg hjelper litt når jeg er på beina.. Får se hvordan jeg er i morgen
Detter en effektiv form for behandling av triggerpunktene. Har selv fått det før, men er ikke alle terapeutene som kan den metoden. Den massasjen jeg får hjelper mest bare der og da, men er heller ikke behagelig. Det er jo medisinsk hard massasje, ikke spa-behandling.Har bare vert en gang før i dag, nå føler jeg at jeg har fått bank haha. Bruker mye bekkenbelte etter jeg var der sist og det føler jeg hjelper litt når jeg er på beina.. Får se hvordan jeg er i morgen
Har fått den behandlingen jeg får for nakken hos kiropraktor og hjalp jo men forferdelig vondt der og daDetter en effektiv form for behandling av triggerpunktene. Har selv fått det før, men er ikke alle terapeutene som kan den metoden. Den massasjen jeg får hjelper mest bare der og da, men er heller ikke behagelig. Det er jo medisinsk hard massasje, ikke spa-behandling.
Måtte stoppe behandlingen hos fysio. Var ødelagt i 4 dager etter behandlinger. Vondt både å ligge og står. Så når endelig det var bra var det ny runde så sammen med hun ble vi enig om at det funket dårlig på meg desverre...
Kjøpt meg en stor ball så håper på at den hjelper litt på
Jeg kjøpte tidlig stor ball som jeg sitter på. Har også fått ulike stabiliserende øvelser som jeg kan gjøre med den. Jeg er veldig glad i den store rosa ballen min
Trener du?
Stabiliserende øvelser kan ha god effekt. I tillegg går jeg til fysio 1 gang i uka og får massasje. Det er ekstra godt de dagene jeg sliter ekstra med å gå pga smerte. Men nå har jeg både gode og dårlige dager.
Gleder meg mest til jeg kan gå lange turer i skog uten å må ligge rett ut resten av dagen
Bruker bare den ballen nå, trener ikke noe utenom det, har rett og slett ikke energi til noe mer
Får håpe bekkenet blir bra så fort baby er ute