fysio time nr 1....

back to basic

Forumet er livet
VIP
joda jeg har svært mange muskelknuter i og rundt bekkenet, så jeg skal fortsatt være i bevegelse så hun ville anbefale at jeg fortsatt var i jobb, men må få arbeidet mitt tilrettelagt. Men får ikke gjøre husarbeid...

Så bra du fortsatt kan være i arbeid da!:D håper de er gode til å tilrettelegge så du kan bli der lengst mulig!:)

Og håper noen er klar til å ta over litt mer husarbeid;)

Spent på hva fysio sier når jeg skal dit. Jeg er helt ødelagt i korsryggen etter å ha støvsugd, og sliter mye ellers hvis jeg har holdt på med mye en dag. Jeg håper å slippe sykemelding, men per dags dato ser det ut som at det er eneste utvei..

Husarbeid burde vi alle kutte ut, bare belastning :D går til fysioterapeut selv og har gått der i ett år allerede på grunn av mine to skiveglidninger i ryggen og ene hoftebetennelse ( er bare 21-år). Svangerskap og fødsel blir nok veldig tungt for kroppen min, men utrolig kjekt med en fysioterapeut som tilrettelegger med øvelser! Tror at jeg har mye og takke henne for, for uten hadde kroppen min vært værre og taklet mindre :D

Så bra du fortsatt kan være i arbeid da!:D håper de er gode til å tilrettelegge så du kan bli der lengst mulig!:)

Og håper noen er klar til å ta over litt mer husarbeid;)
har heldigvis ledere som har stor tilretteleggingsevne, og vet de har behov for fagpersonell på jobb så går langt for å tilrettelegge...
B.l.a jeg får ikke vaske pasient rom pga 1. vaskemidlene som brukes.. og 2. ta vare på meg som gravid så lenge som mulig... og ikke minst 3. for å kunne nytte fag kunskapen andre steder. desverre til forefallent kontor arbeid. (som legge ting inn i journal, journal føring...) etcetc...

og heldigvis har gubben tatt over husholdet. ;-)
jeg får slappe av, og gjort andre ting som er lettere... :P

har heldigvis ledere som har stor tilretteleggingsevne, og vet de har behov for fagpersonell på jobb så går langt for å tilrettelegge...
B.l.a jeg får ikke vaske pasient rom pga 1. vaskemidlene som brukes.. og 2. ta vare på meg som gravid så lenge som mulig... og ikke minst 3. for å kunne nytte fag kunskapen andre steder. desverre til forefallent kontor arbeid. (som legge ting inn i journal, journal føring...) etcetc...

og heldigvis har gubben tatt over husholdet. ;-)
jeg får slappe av, og gjort andre ting som er lettere... :P

Høres veldig bra ut!:D

Back
Topp