fysio til besvær?

Huffsa

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
det er sikkert ikke bare meg som går til fysio med problemer med bekken/rygg :arghh: problemet er jo at jege r usikker på om det fungerer? jeg synes jeg er mye værre når jeg går derfra en når jeg kommer dit! ryggen låser seg og er forferdelig vond resten av dagen, som om jerg skulle ha anstrengt den veldig mye. for jeg blir akkurat likens når jeg har gjort litt for mye. :sour: det eneste som faktisk funker en liten stund er nå ryggen lir knekt opp så jeg får lettere for å puste :smug: er det flere som føler det på samme måte? og skal det være slik? eller funger rett og slett ikke behandlingen? :(

Jeg går også til fysio for smerter i bekken og rygg. Hun trykker og bøyer på alle de vonde stedene, og det er veldig vondt så lenge hun holder på. Etterpå føler jeg meg gjerne litt mørbanket, men så blir det bedre. Høres ut som om fysio kanskje ikke er riktig behandling for deg - du skal jo ikke få mer vondt av det!

Min fysio mener at det ikke er hjelp i å trykke og brekke opp. Men at jeg må gjøre jobben selv og gjøre øvelser hjemme. Så har ikke fått mye utav de timene.

Jeg går også til fysio for smerter i bekken og rygg. Hun trykker og bøyer på alle de vonde stedene, og det er veldig vondt så lenge hun holder på. Etterpå føler jeg meg gjerne litt mørbanket, men så blir det bedre. Høres ut som om fysio kanskje ikke er riktig behandling for deg - du skal jo ikke få mer vondt av det!
ikke sant, det jeg tenker også. hun jeg går til bruker en vibrerende maskin på hoftene og midt over korsryggen før hun masserer innsiden av lårene. er ikke så mye bøy og tøy :p kanskje nevne det for henne neste gang, å se hva hun sier da :)

Min fysio mener at det ikke er hjelp i å trykke og brekke opp. Men at jeg må gjøre jobben selv og gjøre øvelser hjemme. Så har ikke fått mye utav de timene.
det var dumt da, at du ikke har fått noe særlig ut av det :( får håpe øvelse hjemme hjelper :)

Etter første besøk hos fysio, så sendte han meg over gangen til kiropraktor. Han mente at han kunne fikse bekkenløsning, men ikke låsning - slik jeg har. Hjelper MYE med kiropraktor synes jeg! Når jeg er inne får jeg først trykk på triggerpunktenen på skinka hos fysio, også knekker kiropraktor opp både bekken, rygg, knær, nakke, skuldre.. Og det hjelper! Er som regel helt fin i ett par timer når jeg går ut derfra, men så gjør det jo vondt igjen etter en stund. Men holder det Iallefall i sjakk uten at det blir enda verre.

Bekkenproblemer er veldig individuelt. Finnes ingen fasit, man må gjøre det som funker for sine problemer.

Bekkenproblemer er veldig individuelt. Finnes ingen fasit, man må gjøre det som funker for sine problemer.
selvfølgelig må man gjøre det som fungerer for seg selv, men det var også det jeg lurte på. om det er meningen at det skal bli så inni hampen vondt før det blir bedre :p har ikke gått til noen type behandling før, så vet ganske lite om hvordan det skal funngere på godt og vondt :sorry:

Back
Topp