Fysio spm...?

Camillas

Elsker forumet
Svigemor og mannen mener vi bør kjøpe sko som stiver opp anklene til snuppa vår, slik at ho blir støttet opp når ho skal begynne å gå.
Jeg har hørt og mener selv at sklisokker o.l er best for at sener og muskler skal bygge seg opp naturlig på egenhånd.

Noen som vet noe om sånt???

Ho går ikke selv il.enda, men går litt mens vi holder henne i henda og føttene er ikke helt rett plasser på gulvet enda, men det er på vei til å gå seg t

bruk sko ute og antiskli sokker inne. Det med at de trenger støtte til ankelen er neo de har gått vekk i fra for mange år siden. Min svigermor sier akkuratt det samme, og når jeg hører på det andre vrøvlet hun lirer av seg, så mener jeg dette er "gammalt"[8D][&:][:D]

Det er jo ikke naturlig å gå med sko heller, så med mindre det er noe som tilsier at ekstra støtte til ankelene er nødvendig, så hadde jeg ikke gjort det.

SÅ mange linjer for å si nett det samme to ganger. Blir jo rent imponert her jeg sitter[8D]

ORIGINAL: *cookiemonster*

Lucas sin fysio sa det var best å gå uten sko

Det er det jeg har hørt også, men har to som sååå absolutt er uenig med meg.
Maren Sofie går bittelitt med innsiden av foten mer enn utsiden, det var derfor de begynte å snakke om det. Jeg mener kanskje sener kan hindres i å utvikle seg normalt dersom de blir stvet opp.

ORIGINAL: Lois Lane

bruk sko ute og antiskli sokker inne. Det med at de trenger støtte til ankelen er neo de har gått vekk i fra for mange år siden. Min svigermor sier akkuratt det samme, og når jeg hører på det andre vrøvlet hun lirer av seg, så mener jeg dette er "gammalt"[8D][&:][:D]

Det er jo ikke naturlig å gå med sko heller, så med mindre det er noe som tilsier at ekstra støtte til ankelene er nødvendig, så hadde jeg ikke gjort det.

SÅ mange linjer for å si nett det samme to ganger. Blir jo rent imponert her jeg sitter[8D]

Er så glad når jeg hører at andre er enige med meg altså [8D] hører det gjerne 1000 ganger jeg [:D]

Det har jeg også,så her går det bare i sokker med antiskli...og etterhvert som han har fått inn balansen så går han mer og mer riktig med beina[:)]

ORIGINAL: Mamman t Ove Leander

Det har jeg også,så her går det bare i sokker med antiskli...og etterhvert som han har fått inn balansen så går han mer og mer riktig med beina[:)]

Så bra [:)]

Jeg kommer ikke til å bruke sko på henne inne, kun om helsesøster / fysio mener vi bør begynne med det.

ORIGINAL: Camillas

Så bra [:)]

Jeg kommer ikke til å bruke sko på henne inne, kun om helsesøster / fysio mener vi bør begynne med det.

Ja,hvis de sier noe sånn så hadde jeg også begynt med sko altså,men da er det jo fordi de mener han må ha det[:)] men han gikk litt rart med en gang han reiste seg,men nå bruker han fotsålen riktig..de må jo lære seg det de også stakkar[:D]

ORIGINAL: Bdancer

før i tiden skulle man bruke sko. nå skal de gå i sokkelesten. det er det beste for foten å bygge opp selv. de skal ikke gå før anklene er klare for det. dessuten kan ballansepunktet være feil istarten og da er det best å gå uten sko til de klarer å fordele vekten riktig på fotsålen[:)]

Det var sånn jeg mente,men er ikke så flink til å ordlegge meg[8D]

ORIGINAL: Bdancer

før i tiden skulle man bruke sko. nå skal de gå i sokkelesten. det er det beste for foten å bygge opp selv. de skal ikke gå før anklene er klare for det. dessuten kan ballansepunktet være feil istarten og da er det best å gå uten sko til de klarer å fordele vekten riktig på fotsålen[:)]

Det var sånn jeg mente,men er ikke så flink til å ordlegge meg[8D]

He he skjønte begge forklaringene [:D]

Og veldig godt at ikke jeg er helt utpå jordet med det jeg har tenkt [:)]

Back
Topp