Fysio?henvisning?

Solsikke-frø

Betatt av forumet
Oktoberfruene 2018
I dag er det vondt. Smerter bare jeg beveger venstre ben,det sitter liksom på innsiden av låret,høyt oppe. Har kjent det i flere uker,men i dag er det ekstra kjipt. Må jeg til lege for å bli henvist til fysio?Eller er det noen som er bedre på slike ting(jeg må innrømme at jeg er ganske redd for kiropraktor),er det noen som sliter med det samme som vet om noen øvelser/tøying en kan gjøre?

I dag er det vondt. Smerter bare jeg beveger venstre ben,det sitter liksom på innsiden av låret,høyt oppe. Har kjent det i flere uker,men i dag er det ekstra kjipt. Må jeg til lege for å bli henvist til fysio?Eller er det noen som er bedre på slike ting(jeg må innrømme at jeg er ganske redd for kiropraktor),er det noen som sliter med det samme som vet om noen øvelser/tøying en kan gjøre?
Jeg gikk til osteopat med det samme problemet og han ryddet opp i det etter 1 time... Han sa at det hender at den ene siden av bekkenet ikke løsner helt, så det trenger bare litt hjelp for å gå på skinner igjen.. [emoji4]

Trenger ikkje henvisning nei:) men for meg funket ikke fysioterapi, men kiropraktor hjalp litt

Trenger ikke henvisning, jeg går til kiropraktor som hjelper meg med lignende:-)

Tips: sjekk ut om du har behandlingsforsikring privat eller via jobb, det oppdaget jeg plusselig at jeg har og der får jeg dekket alle utgifter for intill 18 behandlinger pr år eller noe:-)

Man trenger ikke lenger henvisning for å gå til fysioterapeut. Man ringer bare til en fysioterapeut man vil gå til, og bestiller en time - så vurderer de selv behovet for videre behandling. :)

Back
Topp