Fysio eller kiropraktor bekkenløsning?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har noen noen gode erfaring med behandling for bekkensmerter? Ev i Bergen?

Prøvde og Google litt erfaringer nylig da det kjennes ut som det begynner å krangle litt hos meg også. Virker som en del foretrekker kiropraktor, men har desverre ingen er efaring selv.

Jeg har tidligere prøvd begge deler. Men du må nesten prøve deg frem. Med første sporet det feil og da hjalp kiropraktor veldig! Men nr to, var det så betent at han sa det var best og ikke knekke for mye i det. Gikk da til fysio for lindring i stede, og gjør det denne gangen også. Så det er litt opp til deg og smerten [emoji5]

Bekken og barn på Nesttun er spesialist på dette. De har både kiropraktor og fysio og begge kan ta deg inn til første time for å sjekke hvem du helst bør gå til [emoji4] Jeg har gått til kiropraktor der pga bekkenlåsning og føler meg bedre [emoji4][emoji1417]

Her hjemme var fysioterapeut veldig effektivt. Hun hadde god hjelp av det. Gikk litt til kiropraktor i begynnelsen også, men det var fysioterapeuten som fikk fortsette :)

Fysio for løsning og kiropraktor for låsning.

Har noen noen gode erfaring med behandling for bekkensmerter? Ev i Bergen?
Jeg har gått både til fysio og kiropraktor denne gangen. Synes de utfylte hverandre. Han løsnet på det som var stivt, og så til fysio og fikk tøyd etterpå. Kiropraktor er kun privat uten støtte, så er en del dyrere enn hvis man går til fysioterapeut med refusjonsordning. Det er flere fysioterapeuter i bergen med refusjonordning som også er spesialister på kvinnehelse. Både i byen (torgallmenningen) og på wergeland ihvertfall. Jeg gikk til ei i byen (torgallmenningen), for der fikk jeg time først.

Back
Topp