Fysen?

Lillefnutt

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
Sensommerbarna 2016
Er det noen som har cravings/fyser på noe spesielt? Jeg er bare 5+1 i dag, og fyser ikke på noe spesielt enda. Men hvis det blir noe etterhvert håper jeg det er noe sunnt :p
 
Sniker fra Juli ;) Ingen ting jeg fyser på og MÅ ha fordi kroppen skriker etter det, men pga kvalmen er det ting jeg har måtte ha i hus for å overleve. Som nugatti ;)
 
Sniker fra Juli ;) Ingen ting jeg fyser på og MÅ ha fordi kroppen skriker etter det, men pga kvalmen er det ting jeg har måtte ha i hus for å overleve. Som nugatti ;)

Knekkebrød med nugatti spiste jeg sist, og kokte nudler på jobb! Måtte ha varmmat :p en stund orket jeg ikke tanken på sjokolade, men spiste en del druer! Det med sjokoladen gav seg etter 4/5mnd så da tok jeg det igjen!! :p spent på om jeg får noe denne gang! Er litt småkvalm om dagen, så kjenner at ikke alt frister like mye...
 
Man hører jo om at noen spiser helt syke ting, men cravingen kommer kanskje lengre ut i svangerskapet...?
 
Knekkebrød med nugatti spiste jeg sist, og kokte nudler på jobb! Måtte ha varmmat :p en stund orket jeg ikke tanken på sjokolade, men spiste en del druer! Det med sjokoladen gav seg etter 4/5mnd så da tok jeg det igjen!! :p spent på om jeg får noe denne gang! Er litt småkvalm om dagen, så kjenner at ikke alt frister like mye...

Kvalmen er noe herk - blir så utrolig sliten av det. Hatt det sånn i syv uker, så virkelig på tide at det slipper taket syns jeg :p

Farris og appelsiner er godt da :D
 
Man hører jo om at noen spiser helt syke ting, men cravingen kommer kanskje lengre ut i svangerskapet...?

Ja, hørte om ei som spiste FERSKE aviser. Måtte være dagens :p Mannen måtte kjøpe to - en til henne som ble spist opp og altså ikke kunne leses og en til seg selv som kunne leses ;)

Håper ikke jeg får lyst på noe sånt :p
 
Ja, hørte om ei som spiste FERSKE aviser. Måtte være dagens :p Mannen måtte kjøpe to - en til henne som ble spist opp og altså ikke kunne leses og en til seg selv som kunne leses ;)

Haha, syyykt!! Men morsomt å høre om ;)
 
Det er jo noen som får det for seg at de må spise blomsterjord eller sleike asfalt, men det har et eller annet navn, og får man sånne lyster, må man oppsøke legen! Tror kanskje ejg hadde gjrot det om jeg måtte spise aviser også...hehe :p

Var på middag hos svigers i dag, hvor vi fikk servert lutefisk! Jeg klarte ikke spise det i dag (er ikke så glad i det fra før av), men tanken på å spise det, blanda med lukta, fikk det til å velte skikkelig i magen!! ikke hatt det hadde noe med cravings å gjøre....menmen...haha :p
 
Det kan vel ikke egentlig kalles en craving, men heller en selvfølgelig lyst siden man ikke får lov til å spise det. Spekemat!!! God, det hadde vært digg med ferskt fenalår nå altså! Fnis.
 
Må ta opp denne igjen da jeg var i familieselskap i går og dette temaet kom opp. Må le av de ulike cravings som har fantes i min familie. Bestemor hadde dilla på surkål når hun gikk med pappa, svigerinna mi spiste rå potet med majones på og mamma spiste så mye gulerøtter at brodern så ut som om han hadde gulsot når han ble født.. Selv har jeg foreløpig styrt unna men ser med spenning på hva som kan komme når jeg hører hva andre har hatt..
 
Vannmelon med litt salt på :oops: sambo skjønner ikke saltet, men det passer liksom veldig bra på melona syns jeg...
 
Morsomt å lese om cravings :)

Med første hadde jeg dilla på sennep og avokado.... Det har jeg ikke spist igjen etter hun kom til verden.... ;-)

Denne gangen er det litt verre, for jeg går og dagdrømmer om vin!!!!
Vært så ille at jeg har gått og luktet på vin. Svigermor syntes så synd på meg og gikk til innkjøp av alkoholfri rødvin og hvitvin til meg.
Det hjalp mye! Nå koser jeg meg med et glass eller to alkoholfri til måltider :)
Merkelige greier...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lukta av skyllemiddel, er ekstrem på det :p er sikkert ikke så bra, men føler liksom at dagen ikke er helt igang før jeg har lukta litt på det :rolleyes:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke noen spesielle lyster nå... Av og til bare MÅ jeg ha brus (helst cola), men trangen varer bare noen minutter så går det over igjen. Begge de to andre svangerskapene var det Villa Champagnebrus jeg hadde dilla på og en spesiell is..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har litt dilla på vannmelon, kroneis med sjokolade og skinkeost for tiden, dagen blir ikke det samme uten en av delene :p
 
Vannmelon og saftis! Helst de man fryser selv ;) hehe..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Akkurat nå: KVIKK LUNSJ og kaldt vann!! :D Men det hadde jeg nok hatt om jeg ikke hadde vært gravid også! :p
 
MÅ ha en brødskive med reker og majones hver kveld.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Back
Topp